  • 1. Data: 2023-03-09 13:43:17
    Temat: Elektryki jako bat na zlodziei
    Od: K <...@l...com>

    Napadli na sklep, a z miejsca napadu probowali uciec Tesla... w ktorej
    skonczyl sie prad :D Tak, ja wiem ze paliwo tez im sie moglo skonczyc.

    https://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/ciekawostk
    i/news-napadli-na-sklep-i-uciekali-tesla-po-15-minut
    ach-skonczyl-im,nId,6641987

  • 2. Data: 2023-03-09 13:59:49
    Temat: Re: Elektryki jako bat na zlodziei
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    W dniu 09.03.2023 o 13:43, K pisze:

> [...]
    >
    > https://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/ciekawostk
    i/news-napadli-na-sklep-i-uciekali-tesla-po-15-minut

    Elektryki kupują ludzie z wielkim ego i zwykli idioci. :-)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2023-03-09 18:16:16
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 9 Mar 2023 12:43:17 +0000, K

    > Napadli na sklep, a z miejsca napadu probowali uciec Tesla... w ktorej
    > skonczyl sie prad :D Tak, ja wiem ze paliwo tez im sie moglo skonczyc.

    Mogło, ale że jesteś trollem to nie mogłeś sobie darować po raz kolejny
    pojechania po elektrykach. Dzisiaj w jakimś radio też mieli z tego bekę.
    Widać ten sam typ.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 4. Data: 2023-03-09 18:20:50
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 9 Mar 2023 13:59:49 +0100, RadoslawF

    > Elektryki kupują ludzie z wielkim ego i zwykli idioci. :-)

    Mogłeś się bardziej postarać i bardziej zaplusować -- w tym wypadku jak
    widać złodzieje. A jak złodzieje, to i pijaki (oraz narkomani, co też się
    potwierdziło), a nawet potencjalni mordercy (w koncu broń też tam mieli).

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 5. Data: 2023-03-09 18:49:17
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 09.03.2023 o 18:16, Myjk pisze:

    > Mogło, ale że jesteś trollem to nie mogłeś sobie darować po raz kolejny
    > pojechania po elektrykach. Dzisiaj w jakimś radio też mieli z tego bekę.
    > Widać ten sam typ.

    Heh. Proponujesz traktować bateryjkowców jako niepełnosprytnych, że nie
    można mieć z nich beki? Przecież bateryjkowcy ustawiają się w pozycji,
    że spaliniarze są kalekami. Każdy bateryjkowiec próbuje uznać swoją
    wyższość a jak przychodzi do konfrontacji to udaje kalekę i ze nie wolno
    się z niego nabijać.

    Ja mam zawsze bekę z bateryjkowców. Najbardziej mi się podobają ci,
    którzy mają problem ze sprzedażą używki :D...i jest ich coraz więcej :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 6. Data: 2023-03-09 22:33:49
    Od: K <...@w...pl>

    On 09/03/2023 17:16, Myjk wrote:
    > Thu, 9 Mar 2023 12:43:17 +0000, K

    > Mogło, ale że jesteś trollem to nie mogłeś sobie darować po raz kolejny
    > pojechania po elektrykach. Dzisiaj w jakimś radio też mieli z tego bekę.
    > Widać ten sam typ.

    Ale czemu ty to wszystko tak osobiscie odbierasz? Jak sie dobrze
    zastanowic to faktycznie elektryka moze byc trudniej ukrasc. Przeciez
    zlodziej nie przyjdzie na miejsce akcji z agregatem ani nie doleje pradu
    za rogiem, a na publicznej ladowarce gotowka nie zaplaci. Maly zasieg,
    ktory sie jeszcze zmniejsza czym wyzsza jest predkosc podrozowania
    skutecznie skraca ewentualny poscig.

  • 7. Data: 2023-03-09 22:42:33
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 09.03.2023 o 22:33, K pisze:

> [...]
    > za rogiem, a na publicznej ladowarce gotowka nie zaplaci. Maly zasieg,
    > ktory sie jeszcze zmniejsza czym wyzsza jest predkosc podrozowania

    On nie broni elektryka. On broni SWOJE zjebanie :)...pomijam śledzenie
    elektryka/dane poroducenta.

    Kupił lelektryka i MUSI z tym żyć :D Przestawił sobie DNA (zmienił płeć)
    i jest LGBT"E" :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 8. Data: 2023-03-10 08:40:11
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 9 Mar 2023 21:33:49 +0000, K

    > Ale czemu ty to wszystko tak osobiscie odbierasz?

    Każde powielanie bzdur "odbieram osobiście". Że ostatnio sracie w kółko
    głównie na elektryki, to tak może ci się po prostu wydawać. No ale że ty
    masz swój świat ze swoimi wizjami to wiadomo nie od dzisiaj.

> [...]
    > zaplaci. Maly zasieg, ktory sie jeszcze zmniejsza czym wyzsza jest
    > predkosc podrozowania skutecznie skraca ewentualny poscig.

    Co byś tam nie wypruwał z siebie trollu spalinowy, przyjmij do wiadomości
    że zmierzch spaliniaków nadciąga wielkimi krokami. Spaliniaki znikną z dróg
    szybciej niż znikały konie przy transformacji spalinowej. Wszelkie bolączki
    BEV o których piszesz znikną gdy rozwinie się sieć battery swapów. Wodór
    siłą rzeczy też pójdzie w zapomnienie, będzie dodatkiem jak obecnie LPG.
    Baterie to jedyny słuszny kierunek, nie ma i prędko nie będzie technologii
    bardziej sprawnej energetycznie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 9. Data: 2023-03-10 09:44:16
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    W dniu 09.03.2023 o 18:20, Myjk pisze:

> [...]
    > potwierdziło), a nawet potencjalni mordercy (w koncu broń też tam mieli).

    Ty też się mogłeś bardziej postarać, nam udowadniałeś że elektryk
    wystarczy każdemu a swojej żony nie przekonałeś. Jej nie starczył.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2023-03-10 09:48:50
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    W dniu 10.03.2023 o 08:40, Myjk pisze:

    > Każde powielanie bzdur "odbieram osobiście". Że ostatnio sracie w kółko
    > głównie na elektryki, to tak może ci się po prostu wydawać. No ale że ty
    > masz swój świat ze swoimi wizjami to wiadomo nie od dzisiaj.

    A jak ty srałeś w kółko że elektryk ma wystarczyć każdemu a potem
    okazała się że twojej małżonce nie wystarczył? Masz swój świat ze swoimi
    wizjami których nawet twoja żona nie podziela.

> [...]
    > Baterie to jedyny słuszny kierunek, nie ma i prędko nie będzie technologii

    Z transportu odeszły konie więc kiedyś odejdą i spaliniaki, elektryki
    też. :-)