    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Tue, 23 Jun 2020 14:13:07 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Embedded HTTP Server
    From: Maciej Sobczak <s...@g...com>

    > Na braku konieczności ręcznego tworzenia i zarządzania wątkiem.

    Ale przecież nie ma takiej konieczności w żadnym z przykładów.
    Natomiast w Twojej propozycji nie tyle nie ma takiej konieczności, co raczej nie ma
    takiej możliwości, bo schowałeś to "zarządzanie" w jakimś obiekcie, którego API nie
    podałeś.

    > Co mnie jako twórcę biblioteki obchodzi, że ktoś ma burdel w callbackach. Ja
    gwarantuję, że moje wątki się skończą jeśli skończą się callbacki.

    To jest ciekawa propozycja na kolejną wersję biblioteki.

    > Bo np. na jednym porcie masz dane dla userów, na drugim możesz dawać output z
    debuggera, profilera, co tam sobie robisz.

    I to trzeba mieć osobne porty do tego?
    Ja na przykład w tej konkretnej chwili podłączam się przeglądarką do jednego portu
    pod adresem groups.google.com a tam zdumiewające rzeczy, jedna grupa dla tych co
    lubią C++, inna dla tych, co nie lubią, itd. Masa różnych rzeczy, dla różnych
    odbiorców. Wyobrażasz sobie, różne rzeczy na jednym porcie mieć?

    > Bo mutexy są kosztowne czasowo.

    A tak w liczbach, mógłbyś?
    W sensie - w porównaniu do całkowitego czasu, który przeglądarce zejdzie na pełnej
    obsłudze, od konstrukcji zapytania GET do zakończenia wyświetlenia obrazu na ekranie?

    > Super, więc jak będę chciał mieć operację DELETE albo PUT, to muszę sobie szukać
    innego rozwiązania.

    Tak. Ewentualnie możesz zwrócić się do autora z uprzejmą prośbą, żeby to dorobił. Czy
    ten schemat pracy to jest dla Ciebie jakieś nowe zjawisko?

    > No fajnie, tylko to sztuczne rozróżnienie.

    Ale użyteczne w kontekście docelowego użycia.

    > Jest bardziej elastyczne i tyle. Ja wolę mieć jedną metodę i zrobić sobie
    odpowiednie konstruktory.
    > Zresztą, najlepiej byłby mieć register(my_action) i wybierać wariant za pomocą
    typetraits.

    Łomatko.
    Więc najwyraźniej potrzebujesz innej biblioteki. Normalna sprawa.

    > Chciałeś review, to masz. Ja wiem, że parsery klepane ręcznie nie mające testów to
    proszenie się o kłopoty, będą wcześniej, czy później.

    Nie zrozumiałeś. To, że testów nie ma w pakiecie razem z biblioteką, nie znaczy
    wcale, że parser nie był przetestowany - ani tym bardziej, że w ogóle nie było
    żadnych testów.

    W ogóle pomysł, że razem z produktem dostaje się w tym samym pudełku jego stanowisko
    testowe, to jakiś wymysł nie mający analogii w żadnej innej branży, nawet w tych
    inżynierskich.