  • Data: 2016-09-17 11:23:07
    Temat: Re: Epson V330 - jednoczesne skanowanie wielu zdjęć
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Bardzo ładny patent :)
    > Pewnie szkoda że tak szybko sie z nim pracuje :)
    > Bo sfocenie jednego filmu to pewnie kwestia minuty czy dwu?

    Nie szkoda ))) Jak w rolce to ze 2-3 minuty, w kawałkach po 5-6 klatek
    już dłużej. I trzeba uważać na kurz, bo ustrojstwo nie ma DigitalICE :)
    Drobnych rys natomiast nie widać z powodu podświetlenia rozproszonego.
    Teraz do podświetlenia zastosowałem ledowy panel z Biedronki ok. 20x20 cm.

    Swoją drogą dziwię się, dlaczego nikt nie wyprodukuje takiego
    urządzenia, czyli duplikatora slajdów i negatywów z dobrą matrycą i
    optyką. Są tylko wynalazki za ok. stówę z matrycą 1/2,5". O dziwo, nawet
    da się uzyskać w miarę przyzwoity wynik z wypłowiałego ORWOwskiego
    slajdu, o ile uda się pokonać załączone oprogramowanie )))