  • Data: 2012-11-14 15:33:20
    Temat: Re: Felgi aluminiowe - porady praktyczne
    Od: Filip <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-14 15:20, AL pisze:

    > to moze uzasadnij.
    > Zakladam, ze nie driftuje, staram sie nie hamowac z piskiem, nie pale
    > gumy, nie wale bokiem kola w krawezniki.

    Jeżeli powyższe czynniki ani żadne inne nie występują to chyba latasz
    samochodem. Zapomniałeś o dziurach, o zużywającym się bieżniku o
    "leżeniu" kół, bo wątpię abyś miał stojak do kół.

    > Natomiast, jezeli zauwazylbym jakiekolwiek symptomy niepokojace to nie
    > czekalbym na koniec sezonu, tylko w trakcie sezonu podjechal sobie na
    > wywazenie). Dlatego nie kazde zdjecie kola z auta kwalifikuje je do
    > wywazenia.

    Ale byś się zdziwił. Podjedź w tej chwili tak jak masz teraz koła do
    dobrej wulkanizacji, gdzie mają czuły sprzęt. Zobaczysz, że nie masz
    dobrze wyważonych kół.

    > Robie na rok ok 12kkm (nie duzo, ale do pracy mam na pichote i dod. auto
    > sluzbowe),

    Robisz średnio ponad 30 km dziennie, po roku czasu jeżdżenia i
    dwukrotnym składowaniu kół na 100% masz niewyważone koła.

    Super.