  • 1. Data: 2023-07-10 12:49:02
    Temat: Fizyczny eSIM?
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    Cześć,
    mówiono o tym, że karty eSIM będą rewolucją na rynku telekomunikacyjnym. Są już
    dostępne, ale jeszcze rynku nie zrewolucjonizowały. Niemniej czasem wygodne jest
    zakupienie usługi przez Internet, zamiast chodzić i szukać punktu gdzie taką kartę
    można kupić. Pamiętam jak sam poświęcałem na to nawet kilka godzin w czasach przed
    RLAH.
    Teraz wyjeżdżając zagranicę można kupić jeszcze z domu eSIMa, problem pojawia się gdy
    mamy nieco leciwy aparat, który go nie obsługuje. Ja sam jestem mocno przywiązany do
    ostatniego modelu, który jest z biometrycznym czytnikiem odcisku palca.
    Trafiłem na informację, że jest rozwiązanie, które pozwala załadować eSIMa na
    fizyczną kartę i jej używać w aparatach nie mających wsparcia eSIM.
    https://esim.me/
    Sam niestety nie mogę przetestować, bo mój aparat nie jest wspierany, ale może ktoś z
    Was korzysta z takiego rozwiązania w połączeniu z Airalo i może się podzielić
    wrażeniami?

    MK

  • 2. Data: 2023-07-10 17:15:28
    Temat: Re: Fizyczny eSIM?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 10 Jul 2023 03:49:02 -0700 (PDT), Mac Ka wrote:
> [...]
    z Was korzysta z takiego rozwiązania w połączeniu z Airalo i może się podzielić

    A gdzie jedziesz ... bo moze wymagana rejestracja jak u nas :-(

    A telefon ... drugi, na e-sima?

    J.

  • 3. Data: 2023-07-10 17:17:58
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 10 Jul 2023 03:49:02 -0700 (PDT), Mac Ka napisał(a):

> [...]
    z Was korzysta z takiego rozwiązania w połączeniu z Airalo i może się podzielić

    Ja nie wiem, nie siedzę w temacie.
    Ale coś mi się rzuciło w oczy - zdaje się, że ktoś to opisywał tu:

    https://www.pepper.pl/promocje/karta-esim-z-pakietem
    -1-gb-global-data-63-kraje-za-darmo-695766

    Chyba, że Ty akurat stamtąd przydreptałeś tutaj zapytać więcej.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2023-07-10 21:13:47
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    poniedziałek, 10 lipca 2023 o 17:18:01 UTC+2 Adam napisał(a):

    > Ja nie wiem, nie siedzę w temacie.
    > Ale coś mi się rzuciło w oczy - zdaje się, że ktoś to opisywał tu:
    >
    > https://www.pepper.pl/promocje/karta-esim-z-pakietem
    -1-gb-global-data-63-kraje-za-darmo-695766

    Wiele informacji o użytkowaniu to tam nie widzę. Więcej opinii jest na
    play.google.com, ale od 1* do 5*, ocena ogólna niecoe ponad 4*, ostatnie opinie to
    bardzo często 1*.

    MK

  • 5. Data: 2023-07-10 21:16:57
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    poniedziałek, 10 lipca 2023 o 17:15:33 UTC+2 J.F napisał(a):

    > A telefon ... drugi, na e-sima?

    Mój aparat ciągle jest supportowany, więc nie planuję zmieniać... jeszcze.

    MK

  • 6. Data: 2023-07-11 12:33:46
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Ta apka do sprawdzania kompatybilności niczego złego Ci nie zrobiła?

    -----

  • 7. Data: 2023-07-11 13:23:00
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    wtorek, 11 lipca 2023 o 12:33:51 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > -----

    Aplikacja jest tylko na androida, a ja korzystam z alternatywnego systemu, więc nie
    mam nawet szansy aby cokolwiek mogła zrobić ;).

    MK

  • 8. Data: 2023-07-12 11:20:22
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Czyli polecasz w ciemno?
    ;-)

    -----

  • 9. Data: 2023-07-12 17:14:09
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    środa, 12 lipca 2023 o 11:20:25 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > -----
    nie mam nawet szansy aby cokolwiek mogła zrobić

    Nie polecam, ale raczej pytam czy to dziala, bo rozwiazanie mogloby ciekawe,
    zwłaszcza gdyby dało sie przełożyć kartę do innego aparatu i korzystać jak ze
    zwykłego SIMa.

    MK