  • 1. Data: 2009-01-22 20:54:56
    Temat: Re: Foto Piomay'owe
    Od: piomay <p...@r...pl>

    Drutek pisze:

    > Co tak mało tych zdjęć ??

    tu masz zbior najlepszych kilku autorow:

    http://www.repio.dip.pl/priv/slup/thumb.html

    ps: a co, jak juz znalazlem watek po pol roku, to se go odgrzeje i zjem :P
    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 2. Data: 2009-01-23 15:24:13
    Od: Drutek <d...@w...pl>

    piomay pisze:

    > tu masz zbior najlepszych kilku autorow:
    >
    > http://www.repio.dip.pl/priv/slup/thumb.html
    >
    > ps: a co, jak juz znalazlem watek po pol roku, to se go odgrzeje i zjem :P

    Alez dziekowac...
    Miło stare geby poogladac :)

    Drutek

    --
    1,5xCBX 650; 1,5xXJ750 seca; xb12s; fjr; a tu coś wiekszego sie pojawi.
    Złoty Felkowski Braincap'07

  • 3. Data: 2009-01-24 08:50:18
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Drutek" napisał :
    > Miło stare geby poogladac :)

    Gęby nie jakieś bardzo stare, jak na mój gust ;)
    Za to etezeta na tle wody zajebista i szkrab z mini-gixerem też.
    --
    PZDR
    Wojciech G.