  • 11. Data: 2009-05-16 13:59:30
    Temat: Re: Głośne reklamy
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 16 May 2009 15:52:09 +0200, on <o...@o...no> wrote:

    >Teoretycznie E-AC3 wprowadzane w DVB-T powinno pozwolić na normalizację
    >subiektywnego odbioru już w samym odbiorniku - dekoderze fonii.
    >Dodatkowe dane o parametrach sygnały przesyłane w strumieniu E-AC3,
    >jeśli będą używane poprawnie, rozwiążą ten problem raz na zawsze.
    >Chociaż spiskowa teoria dziejów mówi, że dopiero wtedy będzie można
    >kombinować ze 'wzmacnianiem efektów dźwiękowych' w 'odpowiednim' momencie.

    powinno sie zastosowac kompresor dynamiki, ktory nie pozwolilby do
    zbyt gwaltownych skokow. Pewnie daloby sie takie cos zapakowac do
    odbiornika tv/dvb-s/dvb-t lub najbezpieczniej zmusic operatora
    multipleksu dvb-t aby to on mial odpowiedni przymus prawny (zapisany w
    koncesji, bo na dobra wole nie mozna liczyc) do pilnowania tej
    dynamiki.

    --
    ThinkXtra

  • 12. Data: 2009-05-16 14:01:26
    Od: a...@p...pl

    Ula,

    kup sobie nagrywarke dvb/hdd z funkcja timeshift (teraz to juz chyba
    wszystkie maja) lub tv lcd z dyskiem. Zobaczysz wtedy swiat bez
    reklam. Bedziesz zadowolona z zakupu.

    --
    ThinkXtra

  • 13. Data: 2009-05-16 14:07:06
    Temat: Re: Głoœne reklamy
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 16 May 2009 15:59:30 +0200, a...@p...pl napisał(a):

    > powinno sie zastosowac kompresor dynamiki, ktory nie pozwolilby do
    > zbyt gwaltownych skokow. Pewnie daloby sie takie cos zapakowac do

    Kompresor dynamiki JEST właśnie stosowany i to jest cały problem

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 14. Data: 2009-05-16 17:15:20
    Od: "Enrico Pallazzo" <p...@g...pl>

    > Czy jest szansa, że skończy się wreszcie
    > torturowanie telewidzów głośnymi reklamami?
    > Kiedyś słyszałam, że ma to być zabronione.
    > Czy coś się w tej sprawie dzieje?
    >
    > Pozdrawiam
    > Ula

    sprawdz czy Twój TV nie ma funckji AVL Ja odkryłem ją po 3 latach ,że mam
    Ustaw i zobaczysz że problem zniknie.

    pozdrawiam EP

  • 15. Data: 2009-05-16 17:35:54
    Od: "Ula" <U...@U...pl>

    > sprawdz czy Twój TV nie ma funckji AVL Ja odkryłem ją po 3 latach ,że mam
    > Ustaw i zobaczysz że problem zniknie.

    Nie wydaje mi się, bo mój telewizor ma 8 lat (Thomson).
    A gdzie tej funkcji należy szukać - na pilocie, panelu na obudowie?

    Pozdrawiam
    Ula

  • 16. Data: 2009-05-16 18:47:54
    Od: "Enrico Pallazzo" <p...@g...pl>

    > Nie wydaje mi się, bo mój telewizor ma 8 lat (Thomson).
    > A gdzie tej funkcji należy szukać - na pilocie, panelu na obudowie?

    No mój Panasonic ma 6 lat i ma to może Twój też. :)
    U mnie ta funkcja była ukryta w menu serwisowym. Musisz poszukać w necie na
    podstawie modelu Twojego tv.

  • 17. Data: 2009-05-16 18:51:38
    Temat: Re: G
    Od: on <o...@o...no>

    > zmusic operatora
    > multipleksu dvb-t aby to on mial odpowiedni przymus prawny (zapisany w
    > koncesji, bo na dobra wole nie mozna liczyc) do pilnowania tej
    > dynamiki.

    Koncesję dostaje Nadawca czyli podmiot tworzący program. Operator co
    najwyżej rezerwację częstotliwości.
    Operator multipleksu nie ma prawa wpływać na treść programu, to
    przywilej nadawcy.

  • 18. Data: 2009-05-16 20:21:00
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Enrico Pallazzo napisał:
    > U mnie ta funkcja była ukryta w menu serwisowym. Musisz poszukać w necie na
    > podstawie modelu Twojego tv.

    A możesz przybliżyć gdzie tego szukać? Akurat mam 2 TV tej samej firmy.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 19. Data: 2009-05-16 20:22:22
    Temat: Re: Gło?ne reklamy
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik a...@p...pl napisał:
    > Szkoda zycia na ogladanie reklam.

    Generalnie - tak. Ale zdarzają się rodzynki, jak choćby reklamy Plusa z
    udziałem Kabaretu Mumio czy ostatnia kampania ING z przesłaniem, że
    oszczędzać można w każdym czasie.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 20. Data: 2009-05-16 20:23:14
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Ula napisał:
    > Baaaardzo śmieszne. Gdzie Ci się tak wyostrzył dowcip?

    Dziś ostrzyłem noże osełką, to przy okazji, przez indukcję albo wpływ,
    naostrzył się i dowcip ;-)

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *