  • 31. Data: 2012-06-07 15:16:45
    Temat: Re: GUID + USB + HID + MOUSE
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    identyfikator: 20040501 <N...@g...pl> wrote:

    > no to napisze wprost, czy możecie mi pomóc napisać program do odczytu danych
    > z myszki i klawiatury USB?

    Chcesz napisać keyloggera?

    --
    Gof

  • 32. Data: 2012-06-07 16:10:13
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    żadnego keylogera, raczej urządznie USB działające bez pisania specjalnych
    sterownków - padło na HID, można również WinUSB, ale tu to jestem zielony -
    skupmy się na HIDzie... bo przynajmniej jakieś książki są, marne ale są...

  • 33. Data: 2012-06-07 16:21:21
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    identyfikator: 20040501 <N...@g...pl> napisał(a):
> [...]
    > specjalnych sterownków - padło na HID, można również WinUSB, ale tu to
    > jestem zielony - skupmy się na HIDzie... bo przynajmniej jakieś książki

    Robisz własną mysz?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 34. Data: 2012-06-07 16:34:11
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Robisz własną mysz?

    mam programator który działa jako HID, można do niego wysyłać i z niego
    odbierać dane... chcę osiągnąć coś takiego samego...

    ale narazie chciałbym napisać coś co zadziała mi z myszką lub klawiaturą - w
    ramach wprowadzenia do tematu...

  • 35. Data: 2012-06-07 16:54:35
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > odbierać dane... chcę osiągnąć coś takiego samego...
    > ale narazie chciałbym napisać coś co zadziała mi z myszką lub klawiaturą

    I nie opanowałeś biedaku jeszcze posługiwania się Google? Oj słabo to
    widzę...
    http://www.developerfusion.com/article/84338/making-
    usb-c-friendly/
    http://www.codeproject.com/Articles/192941/HID-Appli
    cation-Class-for-Easy-Reading-of-Joystick
    http://www.codeproject.com/Articles/18099/A-USB-HID-
    Component-for-C

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 36. Data: 2012-06-07 17:01:02
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > I nie opanowałeś biedaku jeszcze posługiwania się Google? Oj słabo to
    > widzę...

    toć dlatego pytam! znaczy niczego sie nie dowiem? pytałem w pierwszym
    poście, proszę się określić jak NIE to prosze nie zabierać zdania w wątku...

  • 37. Data: 2012-06-07 17:03:19
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > toć dlatego pytam! znaczy niczego sie nie dowiem? pytałem w pierwszym
    > poście, proszę się określić jak NIE to prosze nie zabierać zdania w

    Proszę nie tworzyć w ogóle wątków przed opanowaniem Google. A potem się
    dziwisz, że ktoś Cię ma za trola.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 38. Data: 2012-06-07 17:06:11
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Proszę nie tworzyć w ogóle wątków przed opanowaniem Google. A potem się
    > dziwisz, że ktoś Cię ma za trola.

    a tam google, jakbym znalazł coś wartościowego to bym nie pisał, a że nic
    nie ma to trzeba sobie to jasno uzmysłowić NIC NIE MA, a nie powtarzać
    banialuki "wszystko jest w google"...

  • 39. Data: 2012-06-07 17:08:31
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    google to jeszcze pół biedy, ale żeby z WDK usuneli to dopioero wolna
    europa...

  • 40. Data: 2012-06-07 17:12:16
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

> [...]

    > a tam google, jakbym znalazł coś wartościowego to bym nie pisał, a że nic
    > nie ma to trzeba sobie to jasno uzmysłowić NIC NIE MA, a nie powtarzać

    To mamy chyba inne google.

    Może najpierw naucz się szukać.

    Szanuj czas innych, trollu.

    --