  • 11. Data: 2009-05-20 21:21:55
    Temat: Re: Gdzie ubezpieczyć motocykl oc/ac lub oc w niedzielę w Warszawie
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Mustafa pisze:

    > Ale to chyba za trudne żebyś skojarzył i policzył.... :)

    Wyraznie brak mi Twojej inteligencji i polotu.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 12. Data: 2009-05-21 08:53:24
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Kuczu <p...@j...pl> wrote:

    >Dokladnie ? Myslalem ze to zalezy od tego kto ma jakie znizki ale pewnie
    >wiesz lepiej.

    54,-

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 13. Data: 2009-05-21 10:12:30
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

    Jacot pisze:

    > 54,-

    Witam, ostatnio płaciłem 52zł przy zniżkach 60%

    --
    pozdrawiam
    mmaurycy

  • 14. Data: 2009-05-21 10:37:44
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Wed, 20 May 2009 00:17:08 +0200, de Fresz <d...@N...pl>
    wrote:

    >Ooo, tanio coś. Ze 2 lata temu se liczyli ze 400 czy coś koło tego.

    Z samo OC??? To skont ty mieszkasz? Od zawsze mam wszystkie moje
    motocykle ubezpieczone w pizetju i nigdy nie zapłaciłem za OC wiecej
    niz kilkadziesiąt złotych na rok (maks. zniżki). Podstawowa składka
    tez nie jest i, AFAIR, nigdy nie była jakas masakryczna. ~100-150zł.

    --
    Darz bór,
    Eskimos

  • 15. Data: 2009-05-21 10:40:02
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Thu, 21 May 2009 12:37:44 +0200, Eskimos
    <e...@t...pl> wrote:

    >Z samo OC??? To skont ty mieszkasz?

    A, dopiero teraz doczytałem, że masz na mysli Link4, a nie PZU :P
    Moja kulpa.

  • 16. Data: 2009-05-21 16:00:47
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Eskimos <e...@t...pl> wrote:

    >A, dopiero teraz doczytałem, że masz na mysli Link4, a nie PZU :P

    Link4 dzwonila do mie przedwczoraj i propozycja zaczynala sie od
    piecdziesiat-iles.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 17. Data: 2009-05-22 06:43:22
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Jacot napisał(a):
    > Link4 dzwonila do mie przedwczoraj i propozycja zaczynala sie od
    > piecdziesiat-iles.

    Ełro? Duzo...

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 18. Data: 2009-05-22 17:26:23
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    > Wyraznie brak mi Twojej inteligencji i polotu.

    a niech to..... znowu masz rację ;)

  • 19. Data: 2009-05-22 18:22:18
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote: