  • 1. Data: 2010-07-22 10:36:22
    Temat: Gdzie założyć bloga?
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Gdzie najlepiej założyć bloga? Najlepiej by było aby można było dodawac nie
    tylko zdjęcia i filmy ale i tez niewielkie pliki binarne i tekstowe a nie
    tylko linki do nich - na www.blox.pl nie można

  • 2. Data: 2010-07-22 11:04:52
    Temat: Re: Gdzie założyć bloga?
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 2010-07-22 12:36, Borneq pisze:
    > Gdzie najlepiej założyć bloga? Najlepiej by było aby można było dodawac
    > nie tylko zdjęcia i filmy ale i tez niewielkie pliki binarne i tekstowe
    > a nie tylko linki do nich - na www.blox.pl nie można

    Może spróbuj tutaj:
    http://wordpress.com/

    --
    Peter

  • 3. Data: 2010-07-22 11:12:29
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

> [...]
    > Gdzie najlepiej założyć bloga? Najlepiej by było aby można było dodawac
    > nie tylko zdjęcia i filmy ale i tez niewielkie pliki binarne i tekstowe

    Jeśli myślisz poważnie o blogu to wykup sobie domenę .pl np. na ovh.pl
    (pierwszy rok bardzo tanio) do tego jakiś hosting za parędziesiąt
    złotych i zainstaluj sobie wordpressa.

    Jeśli myślisz niepoważnie to szkoda czasu :)

    --
    Strony internetowe, sklepy internetowe.
    Pozycjonowanie i optymalizacja.

  • 4. Data: 2010-07-22 22:39:45
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Daniel Stalica <d...@s...info> wrote:

    > Jeśli myślisz poważnie o blogu to wykup sobie domenę .pl np. na ovh.pl
    > (pierwszy rok bardzo tanio) do tego jakiś hosting za parędziesiąt złotych i
    > zainstaluj sobie wordpressa.

    Niby czemu? Poważny blog to taki, który _czyta_ wiele osób. Jeżeli ktoś zdaje
    tego typu pytania to zapewne zielonego pojęcia nie ma jak postawić i potem się
    użerać z łataniem (ogólnie utrzymaniem) własnej platformy. Po co niby? Tutaj
    model SaaS się doskonale sprawdza.

    Po co np. blogger blogujący o sprawach kulinarnych ma sobie zaprzątać głowę tym
    co to jest Apache, PHP, Wordpress, XSS i inne takie pierdoły - co z tego będzie
    miała ludzkość?

    Wystarczy kupić własną domenę (to warto mieć - to nasz "uchwyt" internetowy do
    NASZYCH danych) i podpiąć pod właściwie dowolną platformę blogową, która na to
    pozwala (niekoniecznie bezpłatną).

    > Jeśli myślisz niepoważnie to szkoda czasu :)

    Czy np. blog Palikota, który jest postawiony na jakimś Onecie zalicza się do
    niepoważnych? Generalnie trzęsie trochę mediami i polską rzeczywistością
    polityczną. Pal sześć politykę, ale ilość czytających osób - to jest poważny
    blog czy nie Twoim zdaniem?

    Najważniejsza jest treść, a nie jakieś tam techniczne foo-shmoo, modulo
    postawienie na _własnej_ domenie - to jest akurat kluczowe. Moja domena, moja
    własność, mój blog - uniezależnia mnie to od dostawcy.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 5. Data: 2010-07-23 09:03:27
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    W dniu 2010-07-23 00:39, Konrad Kosmowski pisze:

> [...]
    > NASZYCH danych) i podpiąć pod właściwie dowolną platformę blogową, która na to

    Oczywiście masz rację zagalopowałem się z przyzwyczajenia. Własna domena
    w zupełności wystarcza, choć trzymanie bloga u siebie niesie ze sobą
    wiele korzyści związanych z jego późniejszym rozwojem. Wszystko zależy
    od obranego kierunku.

> [...]
    > polityczną. Pal sześć politykę, ale ilość czytających osób - to jest poważny

    Nie chodziło mi o powagę samego bloga a o poważne podejście (świadome)
    do jego prowadzenia. Blog Palikota jest podejściem świadomym i przez to
    poważnym, abstrahując od samej treści.

    > Najważniejsza jest treść, a nie jakieś tam techniczne foo-shmoo, modulo
    > postawienie na _własnej_ domenie - to jest akurat kluczowe. Moja domena, moja
    > własność, mój blog - uniezależnia mnie to od dostawcy.

    Podpisuję się obiema rękami, ale jak napisałem wszystko zależy od tego
    dokąd zmierzamy.

  • 6. Data: 2010-07-26 09:30:33
    Od: Kala <k...@y...com>

    On 22 Lip, 13:04, Peter May <p...@o...pl> wrote:

    > Może spróbuj tutaj:http://wordpress.com/
    >
    > --
    > Peter

    Ja rownież polecam wordpressa. Jest elastyczny i posiada mnustwo
    pluginow.

  • 7. Data: 2010-07-26 09:33:57
    Od: Kala <k...@y...com>

    On 26 Lip, 11:30, Kala <k...@y...com> wrote:

    > Ja rownież polecam wordpressa. Jest elastyczny i posiada mnustwo
    > pluginow.

    Aha i jeszcze zapomnilam dodac, ze w sposob latwy dodaje sie i grafike
    i filmy na przykład z youtuba :) z całą pewnością nawet osoba nie
    mająca praktyki w prowadzeniu wordpressa da sobie z nim radę.

    ________
    http://www.siemionek.com

  • 8. Data: 2010-08-02 08:10:55
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Użytkownik "Borneq" <b...@a...hidden.pl> napisał w wiadomości
    > Gdzie najlepiej założyć bloga? Najlepiej by było aby można było dodawac
    > nie tylko zdjęcia i filmy ale i tez niewielkie pliki binarne i tekstowe
    > a nie tylko linki do nich - na www.blox.pl nie można

    Mam bloga na www.blogger.com.
    w helpie
    http://www.google.com/support/blogger/bin/answer.py?
    hl=pl&answer=41438
    można znaleźć informację o publikowaniu przez ftp ale u mnie zakładka
    publikowanie ma tylko możliwość wyboru adresu blogspot