  • Data: 2021-09-27 09:37:34
    Temat: Re: Gniazdo siłowe natynkowe żeńskie 5P
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 26 Sep 2021 12:49:03 +0200, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > Jak masz 5 drutów i na tym masz 2f do płyty + 1f do piekarnika to masz
    > wspólny N+PE i nie masz osobnej róznicówki do płyty i piekarnika.

    Hm, 3 fazy to trzy druty. N na czwartym drucie.
    A co na piatym, ze Ci brakuje kabla do PE ?

    >Chyba
    > zresztą wcale jej tam nie musi być (różnicówki) - to są osprzęty zazwyczaj
    > podłączane bezpośrednio do puszki, bez gniazd.

    A to ma jakies znaczenie, ze podlaczane bezpozrednio?

    Nie wiem, co tam przepisy mowia, ale na moj gust ... w sprzecie
    narazonym na zalanie roznicowka sie przyda.
    A podlaczyc metalową obudowe pod N ... przez ktory 16 czy 32A plynie
    .. moze i bezpieczne, ale nieprzyjemne kolo zlewu kuchennego.

    J.