  • 121. Data: 2018-07-26 20:53:08
    Temat: Re: Google Maps i Yanosik dały dupy.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    26 Jul 2018 12:59:54 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Jezeli urzednicy robilimy coś za mnie i dla mnie zamiast rozwiazywac
    > wymyslone przez siebie problemy to byłby zdecydowanie krok w dobrym
    > kierunku.

    Tzn. remont jest wymyślonym problemem, czy może ty wymyślasz nieistniejący
    problem?

  • 122. Data: 2018-07-27 01:05:21
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-26 o 15:40, p...@g...com pisze:
    > --Nie padam. Urzędnik perfekcyjnie zrobił to co do niego należało.
    >
    > perfekcyjnie ? ha ha ha
    >
    > --A ty beczysz, że prywatna firma nie chce tego zaimplementować.
    >
    > nieprawda, ja ciagle twierdze ze to zadanie GDDKiA chyba ze potrafisz przytoczyc
    odpowiedni cytat ?

    A ja mam w nosie wspieranie googla bo w ogóle tej nawigacji nie używam.
    Niech mi do mojej wklejają. I wszystkich innych poza googlem. Bo ich
    stać na zatrudnienie do tego ludzi a urzędnicy mają wspierać wolny
    rynek. By nie było właśnie tak, że jedna firma trzęsie całą Polską.

  • 123. Data: 2018-07-27 01:13:46
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-25 o 23:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik kk k...@o...pl ...

    > Moze sie zgłaszaja tylko w zbyt małej ilosci?

    Po co wszyscy mieliby zgłaszać?

  • 124. Data: 2018-07-27 01:16:04
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-26 o 07:46, p...@g...com pisze:
    > --Bo jak wiadomo, nie liczy sie skutecznosc tylko krycie własnej dupy...
    >
    > https://www.facebook.com/getmoresocial/photos/z-cykl
    u-10-przykaza%C5%84-urz%C4%99dnika/991811930851058/

    > w prywatnej firmie za cos takiego kopa w dupe i na bruk

    Może jeszcze na fejsie mają to publikować bo jego właściciel nie umie?

  • 125. Data: 2018-07-27 01:17:06
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-26 o 14:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik p...@g...com ...

    u-10-przykaza%C5%

    > Otym własnie mowie - brak zrozumienia celu.
    > Celem nie jest wydanie pliku.
    > Celem jest to, zeby nawigacje prowadziły zgodnie z wytycznymi.
    > I ten cel sobie trzeba postawić.
    > Oczywiście moze być tak ze GM sie uprze NIE BO NIE, ale nie wierze w to,
    > bo oni nie sa idiotami którzy na złosc rodzicom odmrozaja sobie uszy.

    Jakby chcieli toby importowali.

  • 126. Data: 2018-07-27 01:18:03
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-26 o 14:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Wiesz, maja zrobić tak, zeby podatnik miał mozliwie wygodnie.
    > Jezeli bedzie to wymagało spotkania z GM i wyjasnienia niezgodnosci to
    > powinni to zrobić - nawwet z własnej inicjatywy.
    > Jezeli GM z jakiegos niezrozumiałego powodu powiedziałoby im NIE BO NIE
    > to daje sie komunikat ze było spotkanie, ze GM nei chce ble ble ble...
    > Nie ma nic, nie ma informacji, jest tylko plik - wnioski wyciągnij sam...
    > Czy urzednik osiągnał zamierzony cel? I jaki ten cel był?

    Skończyć się może tylko tak, że te dane będą płatne i tylko duże firmy
    będzie na nie stać.

  • 127. Data: 2018-07-27 01:21:00
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-26 o 12:59, p...@g...com pisze:
    > --To niech kierowca ruszy 4 litery i ogarnie się. Monituje producenta albo zmieni
    > go na innego.
    >
    > kierowca korzysta z google maps i oczekuje ze urzednik przekaze tam informacje
    ktore posiada

    > --Co za socjalistyczne myślenie :D Urzędnik ma wszystko zrobić za mnie :D
    >
    > na zachod od Odry tak to wlasnie dziala, urzednik sluzy spoleczenstwu nie odwrotnie

    Ale Ty postulujesz by ten urzędnik googlowi służył a nie społeczeństwu.

  • 129. Data: 2018-07-27 03:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Są nawigacje, które z tego skutecznie korzystają -- proponuję z nich
    > skorzystać zamiast marudzić.
    > Może jeszcze urzędnicy mają pocałować usera w pupę? :D

    nie odpowiedziałes na pytanie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."

  • 130. Data: 2018-07-27 03:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl ...

    > Po co wszyscy mieliby zgłaszać?

    Co mieliby zgłaszac?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Może wariaci to tacy ludzie, którzy wszystko widzą tak, jak jest, tylko

  • 128. Data: 2018-07-27 03:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Tzn. remont jest wymyślonym problemem, czy może ty wymyślasz
    > nieistniejący problem?

    to była uwaga ogólna...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż