  • Data: 2009-01-15 12:25:56
    Temat: Re: Harmonogram cyfryzacji w PL
    Od: pawell32 <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik vector napisał:
    > Użytkownik "vari" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Biorąc pod uwagę wszelki opór i termin wprowadzania zmian w Polsce
    > przewiduje, że do tych terminów należy spokojnie dodać z 5 lat. Jak było
    > choćby z denominacją, aż przez 2 lata były obie wersje złotówek. Wymiana
    > dowodów 8 lat+2 miesiące i jeszcze są jakieś barany które nie wymieniły!!

    I nie zapomnijcie dodać ile mamy w Polsce odbiorników analogowych, które
    po wyłaczeniu transmisji analogowej przestaną odbierać, a nie każdy ma
    kablówke lub sat. Więc będą zmuszeni kupić sat, dekoder dvb-t lub nowy
    tv. Po drugie ilu z Was ma tv dvb-t, a ilu z tego ma mpeg-4?
    O ile pamietam, a jak się mylę to proszę mnie poprawić, decyzja o
    rodzaju transmisji w mpeg-4 zapadła na przełomie lipca i sierpnia, a
    telewizory z mpeg-4 od września. Czy ok. 3 lat wystarczy na zmianę
    sprzetu przy zbliżającej się recesji? Choć w tym przypadku nie dla
    producentów tv :-)

    pawell