  • 11. Data: 2012-05-30 09:13:27
    Temat: Re: Hyosung GT 650 P - kto? co? wie ??
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 30 May 2012 09:02:48 +0200) ktos podajacy sie za Roman Niewiarowski
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Na szybko znalazlem specjalnie dla Ciebie
    > Minister:
    > Na mecie
    > okazuje się, ze dojechałem 8, a do czecha przedemną miałem jakieś 25
    > sekund straty. Najlepszy czas (mojego) okrążenia w wyścigu 1:59.754.

    Spoko czas, ja taki wykręciłem w tym roku na Hjosungu z litrowym silnikiem
    :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 12. Data: 2012-05-30 09:22:43
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-05-30 09:09, AZ pisze:

    > Jesteś zaślepiony nienawiścią!

    Nie tryskaj jadem! Zapisz sie na trening u najlepszego portalisty i
    popraw pozycje! Jak Cie przestanie uwierac to Ci zgryzliwosc minie!

    > Do Poznania nie jeżdżę, nie stać mnie,

    Ladna wymowka zeby nie powiedziec wprost 'kawasaki tam nie dojedzie, a
    nie mam lawety' :P

    > jeżdżę za to na tory śmierci na lotniskach.

    Ja czasami jeszcze przez tory, ale nie lubie bo rozstaw kol jest taki
    jak rozstaw szyn i trudno sie pokonuje ta przeszkode.
    Faktyczna na torach smierdzi.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 13. Data: 2012-05-30 09:32:33
    Od: Marcin <e...@o...pl>

    > Kupilem tak dla jaj i jakos tak wyszlo ze juz chyba 3 czy 4 sezon jezdze
    > i poki co nie chce zmieniac.

    Dzięki za odpowiedzi, w sumie to pierwsze moto po skuterze, muszę
    nauczyć się jeździć co pewnie potrwa ze 2 lata więc może zaryzykuję.

  • 14. Data: 2012-05-30 09:32:56
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/30/2012 09:22 AM, Roman Niewiarowski wrote:

    > Nie tryskaj jadem! Zapisz sie na trening u najlepszego portalisty i
    > popraw pozycje! Jak Cie przestanie uwierac to Ci zgryzliwosc minie!

    Owca mnie już nie lubi i chyba nie sprzedałby mi karnetu.

    > Ladna wymowka zeby nie powiedziec wprost 'kawasaki tam nie dojedzie, a
    > nie mam lawety' :P

    Może się jeszcze we w tym roku wybiorę.

    > Ja czasami jeszcze przez tory, ale nie lubie bo rozstaw kol jest taki
    > jak rozstaw szyn i trudno sie pokonuje ta przeszkode.
    > Faktyczna na torach smierdzi.

    Naucz się czytać dzieciaku z sikacza.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2012-05-30 09:39:28
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-05-30 09:32, AZ pisze:

    > Owca mnie już nie lubi i chyba nie sprzedałby mi karnetu.

    No costy, kasa uber alles. Mysle ze nawet moglbys liczyc na
    przyjacielskie poklepanie po plecach i zyczenia udanego treningu oraz
    oczywiscie powrotu na kolejy :-)

    > Może się jeszcze we w tym roku wybiorę.

    pomyslales o wypozyczalni lawet na sztatojlu ? ;)

    > Naucz się czytać dzieciaku z sikacza.

    Grozisz mi?!

    pozdr
    newrom

  • 16. Data: 2012-05-30 09:49:40
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Marcin napisał(a):
    > Dzięki za odpowiedzi, w sumie to pierwsze moto po skuterze, muszę
    > nauczyć się jeździć co pewnie potrwa ze 2 lata więc może zaryzykuję.

    No to nie szkoda na piersze moto wydac ponad 20kpln?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 17. Data: 2012-05-30 10:09:51
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/30/2012 09:39 AM, Roman Niewiarowski wrote:

    > No costy, kasa uber alles. Mysle ze nawet moglbys liczyc na
    > przyjacielskie poklepanie po plecach i zyczenia udanego treningu oraz
    > oczywiscie powrotu na kolejy :-)

    Jakbyś poczytał to byś wiedział, że on tego nie robi dla kasy!

    > pomyslales o wypozyczalni lawet na sztatojlu ? ;)

    Żyjesz steorytopami czy jakoś tak.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2012-05-30 10:26:22
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-05-30 10:09, AZ pisze:

    > Jakbyś poczytał to byś wiedział, że on tego nie robi dla kasy!

    taki ormowiec znaczy sie :)

    > Żyjesz steorytopami czy jakoś tak.

    czyli przyczepka z innej wyzyczalni ?

    pozdr
    newrom

  • 19. Data: 2012-05-30 10:31:27
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/30/2012 10:26 AM, Roman Niewiarowski wrote:

    > taki ormowiec znaczy sie :)

    Coś w ten deseń, z tą różnica, że on to dla dobra polskich
    motocyklistów. Pomyśl ile istnień ludzkich uratował przed śmiercią na
    torze śmierci wytyczonym na lotnisku w BP.

    > czyli przyczepka z innej wyzyczalni ?

    Chłopaku, tu jest Warszawa i prawie mamy autostrade pod sam Poznań.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 20. Data: 2012-05-30 10:32:59
    Temat: Re: Hyosung GT 650 P - ktoś coś wie ??
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-05-29 20:35, Marcin pisze:
    > Witam
    >

    > Co wiecie o tym motocyklu ?? na portalach moto pojawiły się ogłoszenia
    > sprzedaży w dość dobre cenie, lekko ponad 20 tys - nówka. Przyznam że z
    > wyglądu podoba mi się bardzo.
    > Z nazwy kojarzy mi się z chinczykiem, jak z zapleczem serwisowym ??
    > cenami części ??

    Moesz miec jeszcze z polska nazwa, taniej i prosto z Chin:

    http://www.junak.com.pl/motocykle/podglad/nk650/

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!