  • 51. Data: 2012-12-16 19:40:21
    Temat: Re: I po Neste
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-12-16 17:31, jerzu pisze:

    > Nie. Porównuję np. Neste i Orlen, obie na Traktorzystów. I na Neste
    > jest 9-10 gr. taniej na litrze, niż na Orlenie. Porównuję Neste na
    > Puławskiej czy przy Leclercu do Orlena pod moim domem. J.w. A Lukoil
    > mi jakoś nie po drodze, więc ciężko mi porówywać go z Neste.

    Sam widzisz - Orlen jest dość drogą stacją i tutaj nie dziwne, że
    Neste może "wygrać" w takim porównaniu.

  • 52. Data: 2012-12-16 19:41:14
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Iglo, Fri, 14 Dec 2012 23:01:21 +0100, pl.misc.samochody:

    Shell_przejmuje_polskie_stacje_Neste.html

    > Czytałem ostatnio, że Biedronka testuje stacje samoobsługowe i zamierza
    > wejść z nimi na rynek.
    > Ponad to - 1, 2, 3 jest.

    Masz na myśli 123, czyli tani Statoil?

  • 53. Data: 2012-12-16 20:42:58
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-12-16, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > Drogo - Lukoil 5.30, kilkaset metrów dalej Neste 5.30. :)
    > (to akurat Puławska/Piaseczno, ale podobnie było w Toruniu
    > czy Bydgoszczy). Jak pisałem zeszli i tak z ceną, ponieważ
    > całkiem niedawno na Neste było drożej. Jeszcze zabawniej
    > było porą letnią, kiedy Shell dawał takie rabaty, że można
    > było zejść na ceny Neste.

    Orlen tez mial fajna promocje, w weekendy przy placeniu gotowka
    bylo -10gr na litrze.

    > Mnie to niewiele wkurza, niemniej na Neste też można sobie poczekać
    > (abstrahując od kolejki), jak się ktoś niegramotny trafi, bądź
    > terminal mam problemy z rozpoznaniem banknotów czy karty.

    No juz sie przyzwyczailem, ale brak blokady w pistolecie to drugi
    mankament (swoja droga nie mam pojecia czemu, zeby nie urywac wezy
    w przypadku zapomnienia?). Tak czy siak tankuje na Neste bo szlag
    mnie trafia jak na stacji zadaja tysiac pytan czy cos chce, albo
    trzech kupuje po hotdogu i energetyku i chce fakture. Odkad
    wprowadzili PayPassa to mozna naprawde szybko dokonac platnosci.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 54. Data: 2012-12-16 23:19:12
    Od: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl>

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

> [...]

    Neste kiedys robilo promocje przy platnosciach karta: -10gr na litrze.

    > Drogo - Lukoil 5.30, kilkaset metrów dalej Neste 5.30. :)

    Lukoil na Prymasa Tysiaclecia 5,39, Neste Jerozolimskie przy Reducie - 5,35
    (DC). To wyjatkowo, bo zwykle na tych dwoch stacjach byla identyczna cena.

    > Pozbawiasz się ewentualnej reklamacji. Ja paragony wyrzucam
    > dopiero z kolejnym tankowaniem itd.

    Karta Neste i nie ma takiego problemu - faktury przysylaja raz w miesiacu..
    A przy platnosci karta - i bez paragonu mozesz reklamowac, bo transakcja
    jest jednoznacznie zidentyfikowana.

    > Mnie to niewiele wkurza, niemniej na Neste też można sobie poczekać
    > (abstrahując od kolejki), jak się ktoś niegramotny trafi, bądź
    > terminal mam problemy z rozpoznaniem banknotów czy karty.

    Na Lukoilu tez czasem sie stoi, bo sie trafi jakis wielbiciel hot-dogow i
    blokuje dystrybutor.

    --
    Axel

  • 55. Data: 2012-12-17 03:28:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 16 Dec 2012 18:06:22 +0100, Cavallino napisał(a):
    > Gdyby było, to było dużo.
    > Ale zazwyczaj między zwykłą tanią stacją a Neste różnica jest, ale w drugą
    > stronę.

    A jak ktos do Neste ma blisko, a do innej taniej stacji daleko ?

    J.

  • 56. Data: 2012-12-17 03:56:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Np. do Lukoil, które mają pełny sklep, hotdogi itd. oraz znajdują się
    > niedaleko.

    u Ruskich kupujes?!?!?!? ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 57. Data: 2012-12-17 08:55:39
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2012-12-16 23:19, Axel pisze:

    > Neste kiedys robilo promocje przy platnosciach karta: -10gr na litrze.

    Kedyś... Tak, dawno to było.

    > Lukoil na Prymasa Tysiaclecia 5,39, Neste Jerozolimskie przy Reducie -
    > 5,35 (DC). To wyjatkowo, bo zwykle na tych dwoch stacjach byla
    > identyczna cena.

    A tak, wyjątkowe że na Lukoil drożej niż na Neste.

    > Karta Neste i nie ma takiego problemu - faktury przysylaja raz w
    > miesiacu..

    LOL - pewnie wiesz, że dla indywidualnych to jest karta przedpłacona.

    > A przy platnosci karta - i bez paragonu mozesz reklamowac,
    > bo transakcja jest jednoznacznie zidentyfikowana.

    Słowo klucz - płatność kartą. Potwierdzenie trzeba zabrać.

    > Na Lukoilu tez czasem sie stoi, bo sie trafi jakis wielbiciel hot-dogow
    > i blokuje dystrybutor.

    No, czasem się stoi - i co? Wcześniej ktoś już argumentował "brak
    zawracania dupy hottogami", więc przedstawiłem kontrargument, że
    na Neste podobnie, tylko z innych przyczyn. No, ale na Lukoilu
    w oczekiwaniu na dystrybutor możesz sobie umyć światełka, szyby,
    na Neste nie ma takich "luksusów". Póki jest taniej to ok, a jak
    nie to nie bardzo jest o czym deliberować.

  • 58. Data: 2012-12-17 09:08:54
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2012-12-16 20:42, AZ pisze:
    (...)
    > Orlen tez mial fajna promocje, w weekendy przy placeniu gotowka
    > bylo -10gr na litrze.

    Pisałem już co myślę takich promocjach, jeżeli uzależnione są od
    płatności gotówką.

    > No juz sie przyzwyczailem, ale brak blokady w pistolecie to drugi
    > mankament (swoja droga nie mam pojecia czemu, zeby nie urywac wezy
    > w przypadku zapomnienia?).

    Brak blokady to dla mnie absurd i o tym nawet nie pisałem.

> [...]
    > trzech kupuje po hotdogu i energetyku i chce fakture. Odkad
    > wprowadzili PayPassa to mozna naprawde szybko dokonac platnosci.

    PayPass to do 50zł. Nie pamiętam kiedy tyle za paliwo zapłaciłem.
    Chyba, że do kosiarki.

  • 59. Data: 2012-12-17 09:16:42
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2012-12-15 22:37, LEPEK pisze:

    > Piszesz o swoich spostrzeżeniach, a ja o swoich. Widocznie mamy różne,
    > bo w różnych miejscach mieszkamy.

    Nie, nie - Ty pisałeś o tym jak jest u Ciebie, a jak pisałem o różnych
    miejscach.

    > Nie megalomania, tylko:

    Nazywaj to jak chcesz, dla mnie bez różnicy :)

    > Chodziło o wyróżnienie się przejętych przez Shella placówek...

    A już są przejęte i się wyróżniają?

    > Mhm - nawet tamten wątek udało ci się przekształcić w pyskówkę.

    LOL - widzę, że wojowniczość idzie do spółki z zamykaniem oczu :)
    Proponuję wrócić i przeczytać ze zrozumieniem.

  • 60. Data: 2012-12-17 09:40:54
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2012-12-17 03:56, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > u Ruskich kupujes?!?!?!? ;-)

    Zupełnie mi to nie przeszkadza - śladów helu czy trotylu nie zauważyłem
    ;)