  • Data: 2009-01-06 18:15:36
    Temat: Re: IE8 - koniec obsługi JS ?
    Od: Artur Muszyński <a...@u...wytnijto.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    rezist.com pisze:
    > Dla poczatkujacych, ale nie tylko, fajnym narzedziem bedzie
    > pakiet Expression z Microsoftu. Latwo, prosto i przyjemnie.

    O nie, jest beznadziejny, tylko nie ma niczego lepszego. Mnóstwo ważnych
    atrybutów nie jest w ogóle dostępnych inaczej, jak przez grzebanie w
    XAML-u (albo ja jestem ślepy), a nie wiadomo dlaczego jest tylko
    kolorowanie składni zamiast intellisense (trzeba się wspomagać
    VStudiem). Cały czas jest to wersja alfa, beta albo preview i tak
    właśnie działa. Piszę o Blendzie głównie, bo z tym miałem najwięcej do
    czynienia, ale zaglądałem też do Designa (jakoś mało tych funkcji) i
    Encodera (darmowa 9 jest o wiele bardziej funkcjonalna). I jeszcze żeby
    cena była konkurencyjna do Adobe.
    Dlaczego piszesz, że dla początkujących? Jakby było coś alternatywnego
    dla zaawansowanych... Wyobrażasz sobie konkurencję dla Flasha bez
    porządnego narzędzia wizualnego?

    artur