  • 1. Data: 2009-01-01 19:33:36
    Temat: Re: II plan rozmyty
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 31 Dec 2008 18:17:26 +0100, Mateusz Ludwin napisał(a):

    > Nie robiłem nigdy portretów...
    > E400 z kitami i manualnymi.

    Widać, widać. Oczy muszek bez faktury, bo odszumianie rozmazało...

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ gg: 3524356

  • 2. Data: 2009-01-01 22:19:45
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Adam Płaszczyca rzecze:

    > Widać, widać. Oczy muszek bez faktury, bo odszumianie rozmazało...

    Nie anal-fabeto techniczny, tam nie ma żadnego odszumiania. Fasetki widać w
    powiekszeniu 1:1, w galerii sa obrazki do oglądania w przeglądarce.

    Widzę też że szybko ci rura zmiękła, skoro ty, artysta fotografik od
    analogów, nagle zacząłeś analizować pojedyncze piksele.

    Jako że lubię cię uciszać, masz tu przykładowego cropa:

    http://img159.imageshack.us/img159/2364/p8060615crjx
    8.jpg

    http://ds5.agh.edu.pl/~mathu/galeria/makro/large/000
    2.jpg

    Możesz pokazać jakieś swoje makra z Praktiki?

  • 3. Data: 2009-01-01 23:31:59
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 1 Jan 2009 23:19:45 +0100, Mateusz Ludwin napisał(a):

    > Nie anal-fabeto techniczny, tam nie ma żadnego odszumiania. Fasetki widać w
    > powiekszeniu 1:1, w galerii sa obrazki do oglądania w przeglądarce.

    No to pokaż zdjęcia, a nie znaczki pocztowe na telewizorze.

    > Widzę też że szybko ci rura zmiękła, skoro ty, artysta fotografik od
    > analogów, nagle zacząłeś analizować pojedyncze piksele.

    Nie pojedyncze piksele, a duże, jednobarwne płaszczyzny

    > Jako że lubię cię uciszać, masz tu przykładowego cropa:
    >
    > http://img159.imageshack.us/img159/2364/p8060615crjx
    8.jpg

    Ojoj, jaki ładny znaczek pocztowy. Całe 594 na 509 pikesli, do tego ładnei
    oczka podostrzyłeś, tylko zapomniałes podostrzyć resztę, leżąca w tej samej
    płaszczyźnie

    > Możesz pokazać jakieś swoje makra z Praktiki?
    Mogę, jak w końcu przyjdziesz zobaczyć.

  • 4. Data: 2009-01-01 23:49:12
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Adam Płaszczyca rzecze:

    8.jpg

    > Ojoj, jaki ładny znaczek pocztowy. Całe 594 na 509 pikesli,

    Bo pisałeś o oczach, manipulancie.

    http://bobo.ds5.agh.edu.pl/~mathu/P8060615.jpg

    > do tego ładnei
    > oczka podostrzyłeś, tylko zapomniałes podostrzyć resztę, leżąca w tej samej
    > płaszczyźnie

    Czy naprawdę taki jesteś, czy tylko udajesz idiotę? Ale serio teraz pytam.
    Czy jesteś idiotą?

    > Mogę, jak w końcu przyjdziesz zobaczyć.

    Pokaż skan. Choćby jeden. Nie będziemy się czepiać rozmiarów.

  • 5. Data: 2009-01-02 00:25:30
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 2 Jan 2009 00:49:12 +0100, Mateusz Ludwin napisał(a):

    > Bo pisałeś o oczach, manipulancie.

    No pisałem, dostałem znaczek pocztowy z oczami.

    > Czy naprawdę taki jesteś, czy tylko udajesz idiotę? Ale serio teraz pytam.
    > Czy jesteś idiotą?

    Nie, nei jestem. Natomiast zauwazam to, co robisz ze zdjęciami.

    File: - D:\temp\P8060615.jpg
    ImageDescription - OLYMPUS DIGITAL CAMERA
    XResolution - 684.00
    YResolution - 684.00
    ResolutionUnit - Inch
    Software - Adobe Photoshop Elements 7.0
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ColorSpace - Uncalibrated
    ^^^^^^^^^^^^

    > Pokaż skan. Choćby jeden. Nie będziemy się czepiać rozmiarów.

    Zdjęcie, to zdjęcie, nie skan.
    Dodam, że makrofotografia to dobre, żeby się pobrandzlowac sprzętem. Mało
    kto potrafi wyjśc w makrofotografii poza ten poziom, bo złożenie dość
    trudnej techniki z kompozycją jest bardzo rzadkie.
    To, że potrafisz ustawić sprzęt który zarejestruje kawałek rzeczywistości
    nie świadczy o tym, że powstają fotografie. POwstaja dokumenty, do tego
    kiepskiej wartości, ze względu na zniekształcenia jakie po drodze są
    dokonywane.

  • 6. Data: 2009-01-02 00:49:32
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Adam Płaszczyca rzecze:

    > No pisałem, dostałem znaczek pocztowy z oczami.

    Bo pytałeś o detale oczu.

    > Nie, nei jestem. Natomiast zauwazam to, co robisz ze zdjęciami.

    Wyostrzam selektywnie pewne partie makra i domalowuję szczegóły oczu much na
    żądanie Płaszczycy. Nie odpowiedziałeś na pytanie - czy jestes idiotą, czy
    tylko udajesz?

    Mam nad tobą taką przewagę, że czego byś nie napisał, zawsze rozbiję to w
    pył pokazując rawa.

    > File: - D:\temp\P8060615.jpg
    > ImageDescription - OLYMPUS DIGITAL CAMERA
    > XResolution - 684.00
    > YResolution - 684.00
    > ResolutionUnit - Inch
    > Software - Adobe Photoshop Elements 7.0
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    RAW był wywołany w ACR. Co to ma do rzeczy? Miałes coś napisać o swoich
    zdjęciach, zamiast tego zażądałes moich. Dostałeś je, nie potrafiąc
    odpowiedzieć tym samym, zacząłeś strzelać do kwestii technicznych, jak
    zwykle jednak kulą w płot. Teraz coś piszesz o sofcie do wywoływania RAW.
    Naprawdę nie potrafisz się zamknąć po kilku celnych ciosach?

    > ColorSpace - Uncalibrated
    > ^^^^^^^^^^^^

    Bo nie używam żadnych profili barwnych, onanisto sprzętowy.

    > Zdjęcie, to zdjęcie, nie skan.

    Pokaż skan, nie będziemy sie czepiać niedoskonałosci skanera, ani
    rozdzielczości. Jak na razie wszyscy widzieli to coś, co pokazujesz w
    hurtowych ilościach na swoim serwerze.

    > Dodam, że makrofotografia to dobre, żeby się pobrandzlowac sprzętem.

    "> E400 z kitami i manualnymi.

    Widać, widać."

    > Mało
    > kto potrafi wyjśc w makrofotografii poza ten poziom, bo złożenie dość
    > trudnej techniki z kompozycją jest bardzo rzadkie.

    W galerii są nie tylko makra, ślepaku.

> [...]
    > nie świadczy o tym, że powstają fotografie. POwstaja dokumenty, do tego
    > kiepskiej wartości, ze względu na zniekształcenia jakie po drodze są

    Pokaż swoje zdjęcia. Nie rób z siebie kretyna, tylko pokaż swoje zdjęcia,
    skoro opluwasz wszystkich dookoła z pozycji eksperta.

  • 7. Data: 2009-01-02 18:32:33
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 2 Jan 2009 01:49:32 +0100, Mateusz Ludwin napisał(a):

    > Bo pytałeś o detale oczu.

    No i dostałem detale oczu wraz z nieostrością między nimi.

    > Wyostrzam selektywnie pewne partie makra i domalowuję szczegóły oczu much na
    > żądanie Płaszczycy. Nie odpowiedziałeś na pytanie - czy jestes idiotą, czy
    > tylko udajesz?

    To wyjaśnij, jakim cudem oczy są ostre, a mucha pomiędyz oczami (ta sama
    płaszczyzna) już nie?

    > RAW był wywołany w ACR. Co to ma do rzeczy? Miałes coś napisać o swoich
    > zdjęciach, zamiast tego zażądałes moich. Dostałeś je, nie potrafiąc

    Nie, dostałem jedynie pliki na telewizor, a nie zdjęcia.

    > Naprawdę nie potrafisz się zamknąć po kilku celnych ciosach?

    Naprawde nie potrafię po tym, jak ktoś, tak jak Ty młóci powietrze
    pięściami i woła głośno, że wygrywa.

    > Bo nie używam żadnych profili barwnych, onanisto sprzętowy.

    I nie dziwota, że nie pokażesz zdjęć...

    > Pokaż skan, nie będziemy sie czepiać niedoskonałosci skanera, ani
    > rozdzielczości. Jak na razie wszyscy widzieli to coś, co pokazujesz w
    > hurtowych ilościach na swoim serwerze.

    Czyli knoty. Zdjęcia gdzie są już powiedziałem, zapraszam ponownie.

    > W galerii są nie tylko makra, ślepaku.

    Jak pokażesz zdjęcia, to porozmawiamy.

    > Pokaż swoje zdjęcia. Nie rób z siebie kretyna, tylko pokaż swoje zdjęcia,
    > skoro opluwasz wszystkich dookoła z pozycji eksperta.

    Powtórzę po raz kolejny - sa dostępne, tylko racz na nie spojrzeć. Na
    zdjęcia, nie na obrazki na swoim telewizorze.

  • 8. Data: 2009-01-02 20:03:46
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Adam Płaszczyca rzecze:

    > To wyjaśnij, jakim cudem oczy są ostre, a mucha pomiędyz oczami (ta sama
    > płaszczyzna) już nie?

    Nieostre są włosy, tępaku, bo wystają przed oczy.

    Tutaj się wgrywa raw, żeby kazdy zobaczył że Płaszczyca to rzeczywiście
    idiota:

    http://bobo.ds5.agh.edu.pl/~mathu/P8060615.dng

    Pozostałej części twojego bełkotu nawet nie chce mi się cytować.

  • 9. Data: 2009-01-02 20:11:58
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 2 Jan 2009 21:03:46 +0100, Mateusz Ludwin napisał(a):

    > Nieostre są włosy, tępaku, bo wystają przed oczy.

    Mhm, a głowa jest płaska? Bo widzisz, według mnie któreś z włosów będą w
    płaszczyźnie obrazowej.
    IMO albo to celowy zabieg, albo efekt interpretacji danych z raw-a, bo
    obraz w cyfrze to nie to, co zarejestrowane, a to, co zinterpretowane.

  • 10. Data: 2009-01-02 20:35:05
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Adam Płaszczyca rzecze:

> [...]
    > IMO albo to celowy zabieg, albo efekt interpretacji danych z raw-a, bo
    > obraz w cyfrze to nie to, co zarejestrowane, a to, co zinterpretowane.

    Wystawiłem rawa, głupku. Skończysz już wreszcie publiczne płaszczycowanie?
    Przecież się przed wszystkimi osmieszasz, raz za razem.