  • 1. Data: 2013-05-16 23:35:10
    Temat: ISP Programmer
    Od: Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m>

    Czy ktoś używa jeszcze ISP Programmera w windowsach 95/98/Me?
    Zastanawiam się nad zrezygnowaniem ze wsparcia tych systemów w kolejnej
    wersji ISP Programmera.

    No i przy okazji usunięciem obsługi programatorów na LPT.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 2. Data: 2013-05-16 23:55:14
    Temat: Re: ISP Programmer
    Od: Marek Borowski <m...@x...com>

    On 5/16/2013 11:35 PM, Adam Dybkowski wrote:
    > Czy ktoś używa jeszcze ISP Programmera w windowsach 95/98/Me?
    > Zastanawiam się nad zrezygnowaniem ze wsparcia tych systemów w kolejnej
    > wersji ISP Programmera.

    Nie wiem dlaczego ale ubawil mnie ten post. Chcialem tylko zauwazyc ze
    nawet XP niedlugo juz nie bedzie wspierane przez producenta. Zadalbym
    wiec raczej pytanie jak tam dziala z windows 8 :-).

    Pozdrawiam

    Marek

  • 3. Data: 2013-05-17 00:47:21
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m> napisał(a):
    > Czy ktoś używa jeszcze ISP Programmera w windowsach 95/98/Me?

    Nie.

    > Zastanawiam się nad zrezygnowaniem ze wsparcia tych systemów w kolejnej
    > wersji ISP Programmera.

    Spoko.

    > No i przy okazji usunięciem obsługi programatorów na LPT.

    Ja używam STK200 i miło by było jakby LPT jeszcze trochę pobyło.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 4. Data: 2013-05-17 03:54:19
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2013-05-17 00:47, Grzegorz Niemirowski wrote:
    > Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m> napisał(a):
    [...]
    > Ja używam STK200 i miło by było jakby LPT jeszcze trochę pobyło.
    Ja również czasami używam STK200.

  • 5. Data: 2013-05-17 07:33:49
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2013-05-16 23:55, Marek Borowski pisze:
    > Nie wiem dlaczego ale ubawil mnie ten post. Chcialem tylko zauwazyc ze
    > nawet XP niedlugo juz nie bedzie wspierane przez producenta. Zadalbym
    > wiec raczej pytanie jak tam dziala z windows 8 :-).

    Wolę działające na XP niż niedziałające na 7/8

    Siedziałem wczoraj 4 godziny nad aktualizacją TomTom Start 20 w Windows 7.
    Gdyby nie to że mam też XP i na niego w końcu się przesiadłem to
    zostałby sprzęt bez map i wyjazd z papierową wersją w ręku.
    Kolejny raz mam przykład, że Win 7 nie nadaje się do czegokolwiek innego
    niż zabawa i siedzenie w necie.

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2013-05-17 07:45:46
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

    On 16 Maj, 23:35, Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m>
    wrote:
> [...]
    > Adam Dybkowski
    >                http://dybkowski.net/
    >
    > Uwaga: przed wysłaniem do mnie maila usuń cyfry z adresu.

    Nie używam 95/98/Me ale fajnie by było jakby obsługa programatorów na
    LPT
    została.

    pytajacy

  • 7. Data: 2013-05-17 14:46:21
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    Użytkownik "JDX" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > [...]
    > Ja również czasami używam STK200.

    Ja też

    --
    Desoft

  • 8. Data: 2013-05-17 16:29:08
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2013-05-17 14:46, Desoft pisze:

    > Ja też

    I ja.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 9. Data: 2013-05-17 19:51:00
    Od: Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m>

    W dniu 2013-05-16 23:55 Marek Borowski napisał(a):

    > Nie wiem dlaczego ale ubawil mnie ten post. Chcialem tylko zauwazyc ze
    > nawet XP niedlugo juz nie bedzie wspierane przez producenta. Zadalbym
    > wiec raczej pytanie jak tam dziala z windows 8 :-).

    Bardzo dobrze, w 32- i 64-bitowych.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 10. Data: 2013-05-17 19:53:19
    Od: Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m>

    W dniu 2013-05-17 16:29 Paweł Pawłowicz napisał(a):

    > I ja.

    OK, no to LPT zostanie. :)

    --
    Adam Dybkowski