  • 1. Data: 2012-11-20 17:20:31
    Temat: Identyfikacja tranzystora SMD
    Od: "K.K." <e...@u...poczta.fm>

    Witam!
    Mam problem ze zidentyfikowaniem typu tranzystora o oznaczeniu 55A4. Obudowa
    SuperSOT-6. Siedzi w małej przetwornicy. Co to może być?
    --
    pozdr.
    K.K.

  • 2. Data: 2012-11-21 12:14:53
    Temat: Re: Identyfikacja tranzystora SMD
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    On 20 Lis, 17:22, "K.K." <e...@u...poczta.fm> wrote:
> [...]
    > Mam problem ze zidentyfikowaniem typu tranzystora o oznaczeniu 55A4. Obudowa
    > SuperSOT-6. Siedzi w małej przetwornicy. Co to może być?

    http://www.probertencyclopaedia.com/cgi-bin/res.pl?k
    eyword=M55A4B1&offset=0

    A tak na serio, to jest to chyba jakiś mosfet. Szukaj w tych
    okolicach:

    http://www.codemicro.com/store/product/Fairchild-Sem
    i-55A4-New.php

  • 3. Data: 2012-11-23 22:18:54
    Od: "Wojciech_B" <P...@i...pl>

    Na "chomikuj\wibi" widziałem katalogi oznaczeń SMD w tym jeden dość obszerny
    (19Mb)