  • 1. Data: 2012-11-19 13:08:40
    Temat: Pamięć flash, gdzie kupić
    Od: Vasco <g...@g...com>

    Cześć.

    Potrzebuję kilka sztuk pamięci AT49BV163D-70TU.
    Nie mają tego w żadnym znanym mi sklepie.
    Znalazłem w Alfine ale nie sprzedają w detalu.
    Wie ktoś gdzie można taką pamięć kupić, ewentualnie ma może ktoś kilka sztuk
    na zbyciu?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2012-11-19 13:48:35
    Temat: Re: Pamięć flash, gdzie kupić
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 19.11.2012 13:08, schrieb Vasco:
> [...]
    > Znalazłem w Alfine ale nie sprzedają w detalu.
    > Wie ktoś gdzie można taką pamięć kupić, ewentualnie ma może ktoś kilka sztuk

    Już nie produkują, więc mogą być problemy. Musisz mieć koniecznie te,
    czy jesteś jeszcze w trakcie projektu?

    Waldek

  • 3. Data: 2012-11-19 14:07:28
    Od: Vasco <g...@g...com>

    Chcę je podmienić w gotowym układzie z powodu uszkodzenia.
    Znalazłem jakieś niby odpowiedniki AT49BV162A-70TI ale nie jestem pewien czy mogę je
    zastosować.

    Pozdrawiam.