    From: "Darek " <d...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Internet na laptopie z komórki - jaki operator?
    Date: Sun, 6 Jun 2010 16:29:46 +0000 (UTC)

    > Nie rozmawiam zbyt dużo. SMSów też nie wysyłam dużo. MMSy sporadycznie.
    > Co do Internetu chodzi mi głównie o możliwość przeglądania stron, portali itd.
    > Czasem potrzebuję ściągnąć jakiś plik, ale nie są to duże pliki, w każdym razie
    > nie są to filmy. I oczywiście poczta, jeśli z załącznikami, to niewielkimi.
    >
    > Rozmówców mam zarówno w Erze jak i w Orange.

    Przy samym przegladaniu stron, jesli sie to robi codziennie kilka godzin, to
    mozna kilka GB na miesiac potrzebowac. Chyba, ze okazjonalnie np. miesiecznie
    kilka godzin, to wtedy wystarczy kilkaset MB.
    Jesli nie wykorzystasz wiecej niz kilkaset MB/miesiac to warto rozwazyc oferte
    Gaduair (operator wirtualny dzialajacy w oparciu o siec Plusa):
    http://www.gaduair.pl/komorka/ceny/
    np. doladowujac za 50 zł co 30 dni dostaje sie 200 MB gratis, rozmowy i smsy
    sa wtedy nieco tansze niz w Orange (zwlaszcza ciekawa jest promocja "wybrane
    numery" 5 numerow gdzie rozmowa kosztuje 10 gr/min a sms 1 gr,ktorej koszt to
    3 zl za m-c http://www.gaduair.pl/ceny/promocje ).
    Tylko nie polecalbym raczej Gaduair jako podstawowego numeru, bo siec jest w
    trakcie tworzenia i bywa, ze net czasami nie dziala. Zwykle w nocy maja
    przerwy, ale jak to zwykle bywa wtedy gdy net jest potrzebny.