  • 51. Data: 2009-01-05 13:52:53
    Temat: Re: JS - jak zrobić poprawnie submit formularza pod FF?
    Od: "Radek N." <n...@g...pl>

    ethanak pisze:

    > Ej, ale ja na poważnie!

    Eee no coś tam z Operą i problemami w liczeniu w tył na 16 bitowych
    integerach i scrollem były, a może ciągle są? Ja tam nie wiem, ale
    -10000px jest chyba bezpieczną wartością.

    --
    Radek N.

  • 52. Data: 2009-01-05 14:22:20
    Od: Maciej Łebkowski <m...@e...com>

    Dnia 05-01-2009 o 14:52:53 Radek N. <n...@g...pl> napisał(a):

    > Eee no coś tam z Operą i problemami w liczeniu w tył na 16 bitowych
    > integerach i scrollem były, a może ciągle są? Ja tam nie wiem, ale
    > -10000px jest chyba bezpieczną wartością.

    "Wizualnie dużo". Przy <div overflow:hidden> wystarczyłoby -100%. ;-)
    BTW, z-indeksy mogą mieć ze 20 milionów, z tego co pamiętam, więc
    100k chyba nie jest przesadnie duże. :)

    --
    Maciej Łebkowski

  • 53. Data: 2009-01-05 14:24:23
    Od: Maciej Łebkowski <m...@e...com>

    Dnia 05-01-2009 o 13:01:07 Paweł Piskorz <n...@p...nie?> napisał(a):

    > Jak zoom:1; czy position:relative; nic nie dają, to trzeba po kolei
    > wycinać style aż znajdziesz winowajcę.
    > To jest magia IE, pokochaj to lub znienawidź ;)

    To akurat jest layout (zgoglać: "on having layout").
    Nie wiem, czy akurat overflow:visible tez sie pod to podciaga,
    ale zoom:1 i pos:rel na pewno.

    --
    Maciej Łebkowski

  • 54. Data: 2009-01-05 15:21:25
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    Maciej Łebkowski pisze:

    > To akurat jest layout (zgoglać: "on having layout").

    Masz na myśli hasLayout?

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 55. Data: 2009-01-05 16:11:26
    Od: Maciej Łebkowski <m...@e...com>

    Dnia 05-01-2009 o 16:21:25 Paweł Piskorz <n...@p...nie?> napisał(a):

    > Masz na myśli hasLayout?

    No mam na myśli posiadanie layoutu (bądź nie), a nie hasLayoutu. ;)

    --
    Maciej Łebkowski

  • 56. Data: 2009-01-05 21:45:48
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > Position: absolute; left: -100000px;
    > No i ewentualnie tabindex=-1...

    Dziękuję - to rozwiązało problem. Dosałem tylko szerokość buttona bo w FF
    renderował się na szerokość ok 100000 pikseli :-D

  • 57. Data: 2009-01-06 03:14:17
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    No i kolejny problem.
    W IE 7 <input type="submit" ... powoduje, że enter na dowolnym polu
    formularza submituje go. Jednakże jest jeden warunek: formularz musi mieć
    przynajmniej dwa pola tekstowe. Inne kontrolki nie mają znaczenia. Gdy jest
    tylko jedno pole tekstowe i dowolna liczba radiobuttonów, checkboxów i
    sesectów to enter na polu tekstowym nie zadziała. Dostawienie gdziekolwiek
    innego pola odblokuje funkcjonalność.

    Czy jest jakieś obejście inne niż wstawienie <input type="text" value="ie"
    style="display:none"> ?

  • 58. Data: 2009-01-06 05:55:05
    Od: ethanak <s...@b...pl>

    Dnia Mon, 05 Jan 2009 14:52:53 +0100, Radek N. napisał(a):

    > [...]
    > Eee no coś tam z Operą i problemami w liczeniu w tył na 16 bitowych
    > integerach i scrollem były, a może ciągle są? Ja tam nie wiem, ale
    > -10000px jest chyba bezpieczną wartością.

    Dawno nie sprawdzałem (nie chce mi się teraz upgradu pół systemu robić)
    ale Konqueror miał problemy z dostępnością elementów które były jego
    zdaniem za daleko w lewo (przy czym nigdy nie dowiedziałem się co znaczy
    "za daleko"). I w tej sytuacji nie zdziwiłbym się gdyby potraktowal taki
    element jakby go w ogóle nie było.

    A jak to jest w innych przeglądarkach korzystających z tego samego
    silnika?

    ethanak
    --
    mailto=window.atob('ZXRoYW5ha0Bwb2xpcC5jb20=');
    http://milena.polip.com/ - nie czekam na Ivo!

  • 59. Data: 2009-01-06 11:01:16
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    Marek pisze:
> [...]
    > Gdy jest tylko jedno pole tekstowe i dowolna liczba radiobuttonów,
    > checkboxów i sesectów to enter na polu tekstowym nie zadziała.

    Hm, u mnie działa z jednym polem tekstowym.

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 60. Data: 2009-01-06 11:25:09
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > Hm, u mnie działa z jednym polem tekstowym.

    To może chodzi o specyfikę mojego submita:

    <form action="" ...>
    <input type="submit" class="noDisplayButton" onClick="alert('jest ok');
    return false;">
    <input type="text"...>

    Gdy formularz ma 1 pole tekstowe to alert nie wyświetla się. Przy większej
    ilości wszystko jest OK.Z pewnych wzgledów byłoby dla mnie kłopotliwe
    przeniesienie obsługi z onClick do onSubmit formularza.