  • Data: 2020-02-11 06:59:55
    Temat: Re: Jak HURTEM zablokować nękające numery?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > Nie działa, sam tracisz czas a twój numer dalej mają w bazie
    > i zadzwonią w czasie kolejnej akcji.

    Nie wiem czy to kwestai rodo czy własnie takiej akcji ale po tym jak
    jednego takiego mundrego przeciagnałem kilka rozmów (i to całkiem
    długich) po czym zaczałem udawać ze wszystko fajnei tylko ja nie
    obsługuje komputera to... ta firma juz wiecej do mnie nie zadzwoniła.
    A wczesniej dzwonili kilkadziesiat razy...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki