  • Data: 2010-05-29 13:29:43
    Temat: Re: Jak długo trzymać dokumenty potw. zakup sam.?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 28 May 2010 20:58:24 +0200, Borys Pogoreło wrote:
    > Ile rocznie kupujesz samochodów?

    Rocznie malo, ale jak pisalismy - trzymac do us* smierci.

    >Ile taki Kowalski ma operacji miesięcznie na rachunku? IMO max 2-3 kartki.

    Za gaz, za prad, za wode, za telefon, za dom, za smieci,

    >Choć akurat sensu przechowywania na papierze wyciągów bez DG nie widzę.
    >Faktury na co bierzesz jako osoba prywatna? I jak często? Na paliwo nie ma
    >sensu. Komputer? AGD? Ile tego można kupować?

    Wpadnie kiedys policja bo pomyli adresy, ale bedziesz 3 miesiace
    siedzial, bo to przeciez wszystko kradzione.

    >Wrzuciłem w Google pytanie o pojemność segregatora - 550 kartek bez
    >koszulek dla 7cm szerokości grzbietu. Ile kartek generujesz miesięcznie? :)

    72 kartki stale za internet obowiazkowo - chyba odliczasz od podatku ?

    No coz, wszystko sie zmienia, ale taki maly przyklad: dawno temu
    emeryture naliczano na podstawie zarobkow bodajze z 3 ostatnich lat
    pracy. Potem sie przepis zmienil i liczylo 12. Potem zmienili jeszcze
    raz i mozna sobie bylo wybrac 20 najlepszych lat z calego zycia.

    Tylko jak wybrac, jesli nie masz zadnych papierow, a zaklad pracy
    juz w ogole nie istnieje ? A z reszta radosnie skorzystal z przepisow
    i wywalal dokumentacje po 12 latach.

    To co - wierzymy w komputery ZUS, czy na wszelki wypadek dwa
    segregatory tylko na pity i RMUA ?

    Rodzina wywalila polowe smieci po dziadkach. Na szczescie druga polowa
    przetrwala i teraz dostali wyplate za wywiezienie przez Niemcow w
    czasie IIws.
    Pomyslalbys kiedys ze przyda ci sie przepustka z 1944 roku ?

    Z drugiej strony wiekszosc z tych papierow zapewne faktycznie nigdy
    nikomu sie nie przyda.

    J.