  • Data: 2009-02-13 17:33:47
    Temat: Re: Jak odzyskać tablicę partycji
    Od: Maru <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ant pisze:

    > Weź, może kontroler IDE Ci zdycha.

    Właśnie teraz szukałem trochę na necie i wg wielu podobny problemów na
    forach wygląda mi to na kontroler IDE.
    Sprawa jest o tyle dziwna, że jak podpiąłem dwa dyski to je wykrywał,
    ale CD-ROM już nie.
    Może zaryzykować flash BIOSU?? A jak nie to będzie trzeba wymienić
    płytę, jeszcze jest na gwarancji.