  • 1. Data: 2009-02-13 15:26:28
    Temat: Re: Jak odzyskać tablicę partycji
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Maru" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:gn4378$ndc$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    GetDataBack

  • 2. Data: 2009-02-13 15:31:00
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Kot Prezydenta pisze:
    > Użytkownik "Maru" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > GetDataBack

    GetDataBack for FAT32

  • 3. Data: 2009-02-13 16:14:10
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "Maru" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Struktura dysku nie jest widoczna nawet pod dosowym fdiskiem, niestety zanim
    > znalazłem Testdisk próbowałem naprawić bootsektor z dosa, ale i tak wyrzuciło,
    > że nie jest to możliwe.
    > Czy jest jeszcze jakaś szansa na odzyskanie struktury dysku i danych??

    NTG
    http://findandmount.com/download/

  • 4. Data: 2009-02-13 16:14:15
    Temat: Jak odzyskać tablicę partycji
    Od: Maru <m...@n...pl>

    Witam,
    ponownie piszę posta, ale tym razem chodzi mi o odzyskanie tablicy
    partycji, może tędy droga.
    Do dysku Linuksowego udało mi się dotrzeć do plików za pomocą Testdisk,
    ale niewielka to pociecha, bo dysk był jako testowy z Ubuntu więc nic
    ważnego tam nie miałem.
    Drugi natomiast był FAT32 z dwiema partycjami i tu jest problem,
    Testdisk nic nie widzi, nawet przy głębszym szukaniu. Niby struktura
    dysku OK, ale podziału na partycje nie widać.
    Na razie nie chcę wiele grzebać żeby całkiem nie zniszczyć danych. Z
    tego co wyczytałem FAT32 ma kopię zapasową tablic partycji, jak ją
    odczytać czy może w pierwszej kolejności wybrać zapis MBR?
    Pozdrawiam i proszę o pomoc.

  • 5. Data: 2009-02-13 16:23:48
    Od: ant <a...@n...tld>

    Maru wrote:
> [...]
    > Czy jest taka możliwość, że tam coś nawaliło i po prostu nie rozpoznaje
    > prawidłowo struktur dysków. Np. nie chce mi wykryć napędu CD-ROM, miałem
    > jeszcze stare sprawne napędy i ich też nie widzi. A np. teraz zamiast
    > numeru seryjnego dysku na IDE, w BIOS-ie pojawiły się same znaczki, dysk
    > był formatowany na ext3, ale leżał bo to tylko 4GB.
    > Wpiąłem go teraz i przez GParted również jest widoczny jak niesformatowany.
    > Być może, że z dyskami jest wszystko OK?? Sam już nie wiem, chyba wezmę
    > w poniedziałek dysk i napęd do pracy i tam podepnę.

    Weź, może kontroler IDE Ci zdycha.

  • 7. Data: 2009-02-13 17:33:47
    Od: Maru <m...@n...pl>

    ant pisze:

    > Weź, może kontroler IDE Ci zdycha.

    Właśnie teraz szukałem trochę na necie i wg wielu podobny problemów na
    forach wygląda mi to na kontroler IDE.
    Sprawa jest o tyle dziwna, że jak podpiąłem dwa dyski to je wykrywał,
    ale CD-ROM już nie.
    Może zaryzykować flash BIOSU?? A jak nie to będzie trzeba wymienić
    płytę, jeszcze jest na gwarancji.

  • 8. Data: 2009-02-13 17:40:24
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "ant" <a...@n...tld> napisał w wiadomości grup
    > Weź, może kontroler IDE Ci zdycha.

    Od zawsze uważałem, że 13 piątek jest pechowy dla tych, którzy wierzą w takie
    bzdety. Dziś chyba padła u mnie karta graficzna (sypie artefaktami w biosie -
    windows nie startuje). Chyba dzisiaj zmienię zdanie pechowych dniach.

  • 9. Data: 2009-02-13 18:05:05
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 13 Feb 2009 18:33:47 +0100, Maru napisał(a):

> [...]
    > podpiąłem dwa dyski to je wykrywał, ale CD-ROM już nie.
    > Może zaryzykować flash BIOSU?? A jak nie to będzie trzeba wymienić

    W takich dziwnych wypadkach zaczynam od obejrzenia kondensatorów na
    płycie, podmiany zasilacza i wymiany kabla (taśmy) IDE.

  • 10. Data: 2009-02-13 22:04:40
    Od: "Adam M." <c...@...moj.adres>

    W artykule news:gn4378$ndc$1@nemesis.news.neostrada.pl,
    niejaki(a): Maru z adresu <m...@n...pl> napisał(a):

    Jeśli testdisk zawiódł to polecam:

    Active Partition Recovery for Windows
    Active File Recovery for Windows
    oba z pakietu Active Partition Recovery Enterprise 5.1

    http://www.partition-recovery.com

    --
    pozdrawiam
    Adam M.