    From: ii <i...@o...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak ograniczyć popyt na Putinowską ropę
    Date: Wed, 13 Apr 2022 11:52:24 +0200

    W dniu 13.04.2022 o 10:00, K pisze:
> [...]
    ,paliwo-vat-obnizka-akcyza-rosyjska-ropa-komunikacja
    -miejska-surowce.html

    > Skad w ogole pomysl, ze w starej UE kazdy jest milionerem i nie ma dla
    > niego roznicy czy na bilet miesieczny wyda 9 czy 100 Euro? Tam sa tak
    > samo jak w Polsce ludzie, ktorzy zarabiaja malo.

    Królów noszono, nic nie płacili. O to chodzi by gawiedź zamieniła się z
    królem na miejsce? Czy tylko żebram ma się z nim zamienić. Ja powiem o
    co chodzi.

    Normalnie za transport płaci się a nie rozdaje cudze pieniądze, tutaj
    pieniądze podatników. Gdyby dzień wolności podatkowej nie przypadał w
    większości krajów na środek roku tylko na jego początek to każdego
    byłoby stać na wydanie 50 euro/miesiąc. Generalnie statystycznego
    ludzika i tak stać.

    Wystarczy chcieć dostać się poza miasto i okazuje się, że te programy za
    pieniądze wszystkich podatników w ogóle nie działają. Że ich okradziono
    i muszą sobie kupić własny samochód by normalnie funkcjonować.

    Zawsze ktoś jest frajerem i wierzy w różne głupoty.