    From: "Leszek K." <l...@n...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jak polaczyc PC z TV-LCD - D-sub - HDMI
    Date: Tue, 24 Feb 2009 14:05:28 +0100

    Dnia Tue, 24 Feb 2009 13:02:56 +0100, tomek napisał(a):

    > Nie znalazłem w specyfikacji 7600GS wejścia YPrPb...
    >
    > Znalazłem kabel VGA-HDMI
    > http://allegro.pl/item560984118_hdmi_vga_1_8m_gold_f
    v_przewod_exlusiv_qualit_kabel.html
    > Sprzedawca zachwala go ale ciekawe jak będzie praktyce?

    Mocno to podejrzanie wygląda. W jaki sposób analogowy sygnał z vga jest
    zamieniany na cyfrowy hdmi? Nie widać żadnej elektroniki ani zasilania. To
    nie ma prawa działać. To n.p.:
    http://www.allegro.pl/item530770448_konwerter_vga_au
    dio_do_hdmi_nowosc.html
    będzie działać, ale to zupełnie inna klasa cenowa i dodatkowo ograniczenie
    rozdzielczości do 1280x1024.