  • 1. Data: 2009-02-24 09:16:02
    Temat: Jak polaczyc PC z TV-LCD - D-sub - HDMI
    Od: tomek <t...@n...zmien>

    Witam
    Proszę o radę jak najlepiej podłączyć PC z LCD-TV tak aby były jak
    najmniejsze straty.

    =======
    Telewizor: LCD PANASONIC TX 32 LE 8 PA
    (to ten który był w promocji w piątek w MediaMarkt)
    http://www.panasonic.com.pl/oferta.php?prod=3856
    ZŁĄCZA:
    HDMI x2
    S-Video
    =======
    Grafika: GeForce 7600GS
    http://www.proline.pl/sklep.php?prodid=GIGA+7600GS+2
    56+PCIE
    ZŁĄCZA:
    1 x DVI-I (zajete przez monitor)
    15 pin VGA
    Tv-Out

    Można by użyć S-Video, ale nie o to przecież tu chodzi...

  • 2. Data: 2009-02-24 09:20:02
    Temat: Re: Jak polaczyc PC z TV-LCD - D-sub - HDMI
    Od: Goomich <k...@i...eu>

    You have one message from: tomek <t...@n...zmien>

    > Witam
    > Proszę o radę jak najlepiej podłączyć PC z LCD-TV tak aby były jak
    > najmniejsze straty.

    Idziesz do Media i kupujesz w promocji kartę z dwoma wyjsciami DVI.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    k...@i...eu UIN: 6750153

  • 3. Data: 2009-02-24 10:21:00
    Od: tomek <t...@n...zmien>

    Goomich pisze:
    > You have one message from: tomek <t...@n...zmien>

    > Idziesz do Media i kupujesz w promocji kartę z dwoma wyjsciami DVI.

    Zapłaciłem za tą kartę prawie 300zł. Zakup nowej karty odpada.
    Ale teraz kombinuje tak, że podłącze monitorLCD przez d-sub(vga)
    a do podłączenia kompa poszukam przejściówki DVI-I -> HDMI
    Co o tym myślicie?

  • 4. Data: 2009-02-24 10:40:06
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    tomek pisze:

    > Zapłaciłem za tą kartę prawie 300zł. Zakup nowej karty odpada.

    Jeśli kupiłeś niedawno to głupio postąpiłeś. Ja za używanego
    Gainward'a GF8800GS PCI-Ex16 (ta wersja ma zamiast drugiego DVI wyjście
    HDMI) zapłaciłem 300zł na Allegro - na dodatek karta na gwarancji 12
    miesięcznej jeszcze i zmienione chłodzenie na AC Silencer5. Może puść
    swoja kartę na Allegro i wybierz jeszcze raz coś co spełni Twoje
    oczekiwania?

    Pzdr, OMSON

  • 5. Data: 2009-02-24 10:41:05
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "tomek" <t...@n...zmien> napisał w wiadomości

    > Ale teraz kombinuje tak, że podłącze monitorLCD przez d-sub(vga)
    > a do podłączenia kompa poszukam przejściówki DVI-I -> HDMI
    > Co o tym myślicie?

    i to chyba jedyne rozsadne wyjscie, 2-3 metrowy kabel dvi-hdmi to koszt
    okolo 50 zeta

  • 6. Data: 2009-02-24 10:44:18
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    To właśnie taka wersja:
    http://www.allegro.pl/item562160152_gainward_bliss_8
    800gs_384mb_komplet_gwara_tanio.html

    Pzdr, OMSON

  • 7. Data: 2009-02-24 11:43:17
    Od: "maX" <aver@_out_of_spam_interia.pl>

> [...]
    > 15 pin VGA
    > Tv-Out
    >
    > Można by użyć S-Video, ale nie o to przecież tu chodzi...

    Ten TV ma również wejście YPrPb, a ten 7600GS ma takie wyjście. Obraz chyba
    będzie trochę gorszy niż po HDMI, ale lepszy niż po S-Video.

    Albo, jak masz kupywać przejściówkę DVI-HDMI za 50 zł, to lepiej wymienić
    kartę grafiki na taką z DVI i HDMI (oczywiscie do DVI będzie zapewne
    przelotka gdyby trzeba było kiedyś użyć 15 pin DSUB)

  • 8. Data: 2009-02-24 12:02:56
    Od: tomek <t...@n...zmien>

> [...]
    > wymienić kartę grafiki na taką z DVI i HDMI (oczywiscie do DVI będzie
    > zapewne przelotka gdyby trzeba było kiedyś użyć 15 pin DSUB)
    Nie znalazłem w specyfikacji 7600GS wejścia YPrPb...

    Znalazłem kabel VGA-HDMI
    http://allegro.pl/item560984118_hdmi_vga_1_8m_gold_f
    v_przewod_exlusiv_qualit_kabel.html
    Sprzedawca zachwala go ale ciekawe jak będzie praktyce?

  • 9. Data: 2009-02-24 12:51:01
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 24-02-2009 o 10:16:02 tomek <t...@n...zmien> napisał(a):

> [...]
    > 15 pin VGA
    > Tv-Out
    >
    > Można by użyć S-Video, ale nie o to przecież tu chodzi...

    Popatrz np. tutaj, może coś zaświta:
    http://www.pcworld.pl/news/107748_3/Z.kabelkiem.za.p
    an.brat.html
    --
    Brak sygnaturki.

  • 10. Data: 2009-02-24 13:05:28
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Tue, 24 Feb 2009 13:02:56 +0100, tomek napisał(a):

> [...]
    > http://allegro.pl/item560984118_hdmi_vga_1_8m_gold_f
    v_przewod_exlusiv_qualit_kabel.html
    > Sprzedawca zachwala go ale ciekawe jak będzie praktyce?

    Mocno to podejrzanie wygląda. W jaki sposób analogowy sygnał z vga jest
    zamieniany na cyfrowy hdmi? Nie widać żadnej elektroniki ani zasilania. To
    nie ma prawa działać. To n.p.:
    http://www.allegro.pl/item530770448_konwerter_vga_au
    dio_do_hdmi_nowosc.html
    będzie działać, ale to zupełnie inna klasa cenowa i dodatkowo ograniczenie
    rozdzielczości do 1280x1024.