  • Data: 2016-09-04 15:45:23
    Temat: Re: Jak przekierować połączenia z telefonu stacjonarnego?
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/slrnnso666.3cn.jaros@
    falcon.lasek.waw.pl
    *Jarosław Sokołowski* napisał(-a):

    > Jest jeszcze inna możliwość: usługę (przekierowania) da się włączyć
    > kodem (*21*NNNNNNNNN#), zostanie to potwierdzone głosem p.Janiny
    > ("zlecenie przyjęto"). Można to później sprawdzić innym kodem (*#21#)
    > i usłyszeć,
    > że wszystko jest w porządku ("sprawdzane dane są poprawne"). Ale wcale
    > to nie znaczy, że przekierowanie działa. Nie działa. Gdy się dzwoni
    > pod swój numer, można usłyszeć np. "Przepraszamy, ale nie możemy
    > zrealizować tego połączenia. Prosimy o kontakt z państwa dostawcą
    > usług".

    Rzecz w tym, że po wklepaniu drugiej gwiazdki słyszalem sygnał zajętości
    i nic więcej. Natomiast przy sprawdzaniu stanu był komunikat
    "Przepraszamy, NMTN.." i żebym sobie zadzwonił na 118913. Piszę w czasie
    przeszłym, bo już naprawili (brawo za szybkość działania). Choć wymagało
    to dwóch interwencji na centrali. Jeszcze przed pierwszą dzwoniono do
    mnie, że usługa na centrali jest włączona. Pierwsza próba naprawy była
    nieudana, dopiero po drugiej zaczęło wszystko hulać :)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675