  • 1. Data: 2024-03-28 10:05:15
    Temat: Vectra 'Plan domowy bez limitu'
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Pierwszy miesiąc 0 zł, następnie 15 zł/mies. w tym nielimitowane rozmowy na wiele
    kierunków.
    Czy są jakieś haczyki w tej ofercie Vectry?
    Zdaje się tylko na osobę fizyczną bez NIP, bez JDG.

  • 2. Data: 2024-03-28 16:56:53
    Temat: Re: Vectra 'Plan domowy bez limitu'
    Od: Grzexs <g...@p...fm>

    > Pierwszy miesiąc 0 zł, następnie 15 zł/mies. w tym nielimitowane rozmowy
    > na wiele kierunków.
    > Czy są jakieś haczyki w tej ofercie Vectry?
    > Zdaje się tylko na osobę fizyczną bez NIP, bez JDG.

    Ja tam widzę 20 zł bez grosza na miesiąc.

    --
    Grzexs

  • 3. Data: 2024-03-28 19:34:05
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Plan telefoniczny Domowy Bez limitu
    promocyjne L TEL DBL 24m 1m za 0zł NK eSales 37373
    15 (Opłata Abonamentowa po Okresie Zobowiązania lub po przedłużeniu Warunków Umowy
    miesięcznie)

    -----

  • 4. Data: 2024-03-28 22:51:46
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    W dniu 28.03.2024 o 10:05, ąćęłńóśźż pisze:
    > Pierwszy miesiąc 0 zł, następnie 15 zł/mies. w tym nielimitowane rozmowy
    > na wiele kierunków.
    > Czy są jakieś haczyki w tej ofercie Vectry?
    > Zdaje się tylko na osobę fizyczną bez NIP, bez JDG.

    Oni są z tej samej gliny co Multimedią, z której usług przez kilka lat
    korzystałem. Ścieżką zdrowia, którą serwowali przy załatwieniu
    czegokolwiek, zniechęcili mnie do tego stopnia, że wróciłem do
    sfrancowanej mateczki tepsy. Płacę dwukrotnie więcej, ale przynajmniej
    jak na razie nastał spokój.
    Nie żeby było idealnie, ale może być.
    --
    Olek

  • 5. Data: 2024-03-29 11:41:10
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    A to akurat prawda, gdy cos mobilnego do Vectry przenosiłem zacinało się, ale gdy
    zapaliło, to już działa po bdb stawkach.
    Przy tej stacjonarce 15 zł/mies. (w tym bezpłatne rozmowy!) umowa jest na dwa lata i
    się zastanawiam, czy za dwa lata nie podniosą
    jednostronnie do 60 zł/mies.
    Do tej pory miałem stacjonarkę w UPC, ale po przejęciu przez Play dopiero się zaczęła
    jazda z obsługą klienta, nie chcę mieć z Play
    nic wspólnego.

    -----