eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetJak to jest z gwarancją dla Acerów?Re: Jak to jest z gwarancją dla Acerów?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: boxfish <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jak to jest z gwarancją dla Acerów?
    Date: Fri, 01 Oct 2010 09:36:12 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 31
    Message-ID: <i8431h$cf0$1@inews.gazeta.pl>
    References: <b...@j...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 77-253-246-32.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1285918577 12768 77.253.246.32 (1 Oct 2010 07:36:17 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 1 Oct 2010 07:36:17 +0000 (UTC)
    X-User: cicior
    X-Antivirus: avast! (VPS 100930-1, 2010-09-30), Outbound message
    In-Reply-To: <b...@j...googlegroups.com>
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100915
    Thunderbird/3.1.4
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1181749
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-09-30 22:47, maxknowledge pisze:
    > Dobry wieczór,
    >
    > zamówiłem laptopa ostatniego laptopa: Acer Aspire 7540G-504G32Mn
    > LX.PPP0C.001 ze sklepu internetowego morele.net
    >
    > dzwonił do mnie przedstawiciel handlowy i policzył mi 8zł za logistykę
    > i 16zł za ochronę reklamacyjną i do zapłaty doliczyli jeszcze 23 zł.
    > Ochrona reklamacyjna pozwala w ciągu 10 dni wymienić laptop na nowy w
    > przypadku fabrycznych lub mechanicznych uszkodzeń (tych zaistniałych
    > także podczas wysyłki do net punktu do Wrocławia z Krakowa).

    Bzdura, to ich problem, powinni mieć ubezpieczenie - pytanie czy możesz
    sie nie zgodzić ?

    >
    > Czy zrezygnować z tej narzuconej ochrony konsumenckiej? Przecież
    > kupuję towar z założenia sprawny i mam prawo zwrócić go w przypadku
    > stwierdzenia, ze jest niezgodny z umową z powrotem w miejsce zakupu.

    Czyli jak nie zapłacisz a sprzęt będzie niesprawny to ci nie pozwolą
    reklamować ? wymysły

    >
    > Posiadam acera i gwarancja polega na zarejestrowaniu produktu w
    > Internecie więc oni mają gówno do tego?

    Gwarancja jest acera ale to gwarancja, a ty ew. chcesz reklamowac na
    niezgodność z umową a to chyba się rękojmia nazywa i tu kierujesz się do
    sprzedawcy

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: