-
Data: 2010-04-12 15:58:09
Temat: Re: Jak wygląda praca na infolinii w Erze
Od: "Konsultant z Ery" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]> Widzisz - problem z "wyżywaniem" jest też taki że operator infolinii
> po drugiej stronie zwracając uwage na to co ma zrobić, jakie promocje
> wcisnąć i jak wypaść często zapomina że dzwoni do niego cżłowiek i
> często nie słucha dokładnie co ten cżłowiek mówi. Normą na paru
> infoliniach dla mnie jest to że operator po 1-2 zdaniach szufladkuje
> problem i podaje roziwązanie ze swoistego FAQ-a nie zwracjaąc zbytnio
> uwagi na to co dalej. I potem mam sytuacje jak zwykle w rozmowie z
> BlueLine Tepsy w sprawie jakiejś Neostrady bo np. rodzice poprosili o
> pomoc zamówiona usługa nie che działać . Na początku przedstawiam
> problem i wiem co się dzieje bo tak sie składa że na co dzień zawodowo
> zajmuję się sieciami i transmisją danycch w róznych technologiach.
> Więc mówię że np. kabelki linni nie zostały odpowiednio skrosowane. Na
> co słyszę pytanie: "Czy koło zegarka na pulpicie mam taka mała
> ikonkę?" I co to ma do tego co ładnei wyjaśniłem? Ano nic. Jak słysze
> że operator nie słucha tego co mu mówię to na takie coś odpowiem mu że
> nie mam żadnego zegarka bo parcuje na konsoli tekstowej. On odnosi to
> jako moje czepianie się i zlośliwość ale nei zwróci uwagi że ja to
> robie przez jego niedbalstwo.
ano bo po drugiej stronie nie siedzi technik inżynier telekomunikacji tylko
student albo absolwent archeologii, etnografii, włókiennictwa czy innego
kierunku po którym nie ma pracy; siedzi i nie wie co do niego powiedziałeś i
leci po kolei z informatora krok po kroku wg schematu; a często siedzi wręcz
kompletny półmózg, który jednak dobrze sprzedaje i firma go będzie trzymać -
bo liczy się zysk a dopiero potem satysfakcja klienta
sam wiele razy tłumacze klientom konfigurację jakiegoś sprzętu albo
programu, który znam tylko ze screenów z informatora, które często nie
uwzględniają aktualizacji, poprawek i nowych wersji; pół biedy jak się trafi
klient kumaty i sam po trochu dojdzie że jak nie ma "na górze po lewo, taki
trybik" to może jest gdzie indziej; ale generalnie wesoło jest czasem jak
się tak dwóch niekumatych dobierze - z jednej klient który nie ma pojęcia na
temat komputerów i internetu, a z drugiej ja, który pomagam mu ustawić
usługę, której działanie nie jest dla mnie do końca jasne
--
Pracownik Hotline Era
Następne wpisy z tego wątku
- 12.04.10 16:26 Konsultant z Ery
- 13.04.10 16:54 ztomasz
- 14.04.10 08:11 Maciek \"Babcia\" Dobosz
- 14.04.10 08:55 qwerty
- 14.04.10 10:18 Konsultant z Ery
Najnowsze wątki z tej grupy
- Awaria VM?
- Fałszywe alerty
- DPD, przeniesienie numerów z a2mobile i z Orange
- Tapeta w Xiaomi
- 112
- Internet w Azji
- Się mi gówno przykleiło
- Tani darmowy manager plików
- Będzie Android z obsługą monitorów. Ciekawe bo to już było i się nazywało MHL
- Trump jak stereotypowy "twój stary". Obsługa iPhone'a go przerasta
- Jak włączyć dźwięk startu Asystenta?
- MMSy
- hot spot traci connected device
- czy znacie bardziej popierdolone sieci niż polskie?
- czy znacie bardziej popierdolone sieci niż polskie?
Najnowsze wątki
- 2025-07-14 granice
- 2025-07-14 Awaria VM?
- 2025-07-14 Gdańsk => Programista Kotlin <=
- 2025-07-14 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2025-07-14 Warszawa => Specjalista rekrutacji IT <=
- 2025-07-14 Wkłady do zniczy...
- 2025-07-14 Warszawa => Specjalista ds. Sprzętu Komputerowego <=
- 2025-07-14 Re: PO chroniło i chroni policyjnych bandziorów [zawiasy za katowanie obywatela (Poznań czerwiec 2012)]
- 2025-07-14 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-07-14 Warszawa => Recruiter 360 <=
- 2025-07-14 Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- 2025-07-14 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2025-07-13 Fałszywe alerty
- 2025-07-12 dlaczego gadacie z tym debilem
- 2025-07-13 Unia Europejska przygotowuje nowy podatek