-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: Jak wygląda praca na infolinii w Erze
Date: Fri, 23 Apr 2010 07:27:40 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 19
Message-ID: <j...@4...com>
References: <hpteeq$giq$1@inews.gazeta.pl> <hq5vb1$h6c$1@inews.gazeta.pl>
<f...@h...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: ti0010a380-1213.bb.online.no
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1272000463 7096 85.164.164.191 (23 Apr 2010 05:27:43 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 23 Apr 2010 05:27:43 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 5.00/32.1171
X-User: registered.user
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:992542
[ ukryj nagłówki ]On Thu, 22 Apr 2010 15:32:56 -0700 (PDT), konsultantkaery
<k...@o...pl> wrote:
>Co do oddzwaniającego ankietera ludzie nie rozumieją istoty takiej
>ankiety.
Jajako klient Ery mogę powiedzieć tylko tyle że jest to jedna z
najbardziej wkurzających i upierdliwych ,,usług'' - ankieta, jak się
ją ,,oleje'' potrafi sama oddzwonić po raz drugi. I wierz mi, to, czy
rozmowa z konsultantem była OK czy nie, nie ma całkowicie wpływu na
ocenę, w porównaniu do chęci pozbycia się problemu pt. bo znowu
oddzwoni. Wymuszanie od klienta oceny obsługi (powtarzam - wymuszanie)
nie prowadzi do niczego dobrego.
Powiedz mi jeszcze jedno - czy dla was jako konsultantów, lepiej jest
jak klient mówi ciągle nie, nie, niejestem zainteresowany, baj baj,
czy też po zorientowaniu sie że to znowu ,,promocje Ery'' po prostu
rozłączyć się?
--
Grzegorz Krukowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pomarańczowy rakietnyj on de telefon ;)
- Awaria VM?
- Fałszywe alerty
- DPD, przeniesienie numerów z a2mobile i z Orange
- Tapeta w Xiaomi
- 112
- Internet w Azji
- Się mi gówno przykleiło
- Tani darmowy manager plików
- Będzie Android z obsługą monitorów. Ciekawe bo to już było i się nazywało MHL
- Trump jak stereotypowy "twój stary". Obsługa iPhone'a go przerasta
- Jak włączyć dźwięk startu Asystenta?
- MMSy
- hot spot traci connected device
- czy znacie bardziej popierdolone sieci niż polskie?
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=