  • 21. Data: 2011-10-26 18:52:54
    Temat: Re: Jak wykryc, która swieca zarowa nie grzeje?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 26-10-2011 o 17:06:50 Kuba (aka cita) <y...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał w wiadomości
    >
    > tytłumacz mi powiązanie między uszkodzoną swiecą żarową a błędem
    > wtryskiwacza.

    Samochód na desce rozdzielczej pokazuje komunikat "check innection" - po
    podłaczeniu kompa dostępny jest bardziej szczegółowy kod błędu - w tym
    wypadku był to błąd sterownika świec żarowych (nr nie pamiętam). Pod tym
    komunikatem kryje się kilkadziesiąt (powyżej 20) różnych kodów.

    Pzdr
    TG

  • 22. Data: 2011-10-26 18:56:47
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > kurwa - UKRĘCASZ czyli urywasz ja. Literówke zrobilem, ludzie.

    Co się denerwujesz - pożartować już nie można? Zresztą ja tak
    naprawdę nie nabijałem się z tego co napisałeś. Bardziej miałem
    na myśli naprawdę obrobienie świecy na okrągło, co już widywałem
    (nie tylko przy świecach) przy używaniu nieodpowiednich narzędzi.

    > Widzieliście nowoczesne świece żarowe?

    Oczywiście.

    > fi 4-5mm, dł. 10cm. Po kilku latach w aucie prawdopodobieństwo
    > ukręcenia, urwania, zerwania, przerwania jest bardzo wysokie, zwlaszcza
    > w warunkach domowych.

    Nie zaskoczysz mnie - w mojej skodzie kiedyś warsztat miał problem
    z wykręceniem dwóch (w samochodzie względnie nowym), a co dopiero
    w warunkach domowych bez praktyki i stosownych narzędzi.

  • 23. Data: 2011-10-26 19:29:22
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Co się denerwujesz - pożartować już nie można?

    no dobra, może przesadziłem, ale w kilku miejscach wątku widze, jak sie
    ludzie czepiają jednej literki, tylko czekałem, az ktoś zasugeruje, ze
    napisalem ókręcić ;-)

    > Nie zaskoczysz mnie - w mojej skodzie kiedyś warsztat miał problem
    > z wykręceniem dwóch (w samochodzie względnie nowym), a co dopiero
    > w warunkach domowych bez praktyki i stosownych narzędzi.

    no dokładnie i wlasnie dlatego sugerowanie komuś, zeby sobie wykręcił swiece
    żarowe jest pomysłem, delikatnie mówiąc, niewłaściwym.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 24. Data: 2011-10-26 19:30:45
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]
    > wypadku był to błąd sterownika świec żarowych (nr nie pamiętam). Pod tym
    > komunikatem kryje się kilkadziesiąt (powyżej 20) różnych kodów.

    a chyba, ze tak.

  • 25. Data: 2011-10-26 21:04:32
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-10-26, Kuba (aka cita) <y...@w...pl> wrote:

    > czepiasz sie literówki.

    Nie. Po prostu wolałem się upewnić.

    > Miało być oczywiście UKRĘSASZ

    :)

    > A że nie widzisz problemu w ukręceniu (nei mylić z odkręceniem) śweicy
    > żarowej to już nie moja sprawa.

    Widzę. W tych, które wykręcałem nie bardzo widziałem jak można ukręcić
    przy odrobinie wprawy w korzystaniu z kluczy.

    Oki, pewnie masz rację.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 26. Data: 2011-10-26 21:08:06
    Od: "alex" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Najprościej i najpewniej (jeśli ktoś potrafi) - omomierzem, w zależnści
    > od typu świecy bedzie miała oporność w granicach 0,6 do 1,2 oma.
    > Wykręcanie bez potrzeby jest trochę ryzykowne, test na "iskrzenie" mało
    > wiarygodny - wszystkie świece, które do tej pory wymieniałem miały
    > "prawie" zwarcie.
    >
    > W moim przypadku test iskrzenia wykazał 100% skuteczność tej metody.
    > Badane narazie 3 auta.

    no to ja was zaskocze
    test na iskrzenie może nie dać 100 % pewnośći ponieważ świeca może grzać ale
    nie tak jak powinna
    -widziałęm świece które grzeja słabo
    -widziałem swiece które grzały nie końcówkę ale środek części która się
    grzeje a końcówka była wyrażnie niedogrzana
    pozdrawiam

  • 27. Data: 2011-10-26 21:18:08
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    alex w <news:4ea85a87$0$2184$65785112@news.neostrada.pl>:

    > no to ja was zaskocze
    [...]
    > końcówka była wyrażnie niedogrzana

    Wystarczy okręcić końcówkę pierzyną...

    --
    Tomasz Nycz

  • 28. Data: 2011-10-26 21:47:26
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrnjagmdv.765.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...

    > :)

    fak ;)

    > Oki, pewnie masz rację.

    uwierz mi, to naprawde bywa problem...

  • 29. Data: 2011-10-27 01:59:27
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-10-26, Kuba (aka cita) <y...@w...pl> wrote:

    > fak ;)

    Tak bywa :)

    > uwierz mi, to naprawde bywa problem...

    Wierzę, moje doświadczenia to "aż" dwa silniki. Oba stare :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 30. Data: 2011-10-27 08:25:16
    Temat: Re: Jak wykryc, kt?ra swieca zarowa nie grzeje?
    Od: s2k <s...@d...pl>

    W dniu 2011-10-26 21:08, alex pisze:
    > U?ytkownik "Agent"<w...@o...ue> napisa? w wiadomo?ci

    > no to ja was zaskocze
    > test na iskrzenie mo?e nie da? 100 % pewno??i poniewa? ?wieca mo?e grza? ale
    > nie tak jak powinna
    > -widzia??m ?wiece kt?re grzeja s?abo
    > -widzia?em swiece kt?re grza?y nie ko?c?wk? ale ?rodek cz?ci kt?ra si?
    > grzeje a ko?c?wka by?a wyra?nie niedogrzana
    > pozdrawiam

    Co im będziesz tłumaczył, oni mierzą omomierzem i juz:)Mądrość
    przychodzi z czasem.