  • 21. Data: 2009-07-24 16:27:06
    Temat: Re: Jak zdjąć sprężyny od stopki centralnej?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    news:h4cmr2$hti$2@news.onet.pl...

    > Poxipolem ? Wielka jest sila reklamy :) Takie rzeczy sie raczej spawa

    A co miałem do stracenia? Spawarki nie mam, spawanie wymaga zdemontowania
    stopki - czego koniecznie chcę uniknąć.
    Poxipol mam. Przyciąłem tylko za krótkie blaszki. Zrobiłem 2x2 cm, gdybym
    zrobił 2x4 - może by pomogły.

    MN

  • 22. Data: 2009-07-24 16:29:03
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Marcin N pisze:

    > A co miałem do stracenia? Spawarki nie mam, spawanie wymaga
    > zdemontowania stopki - czego koniecznie chcę uniknąć.

    No wlasnie czesto unikanie nadmiaru roboty powoduje pozniejsze dodanie
    sobie roboty :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 23. Data: 2009-07-24 18:04:09
    Temat: Re: Jak zdjšćsprężyny od stopki centralnej?
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote in message
    > Takie są do kupienia za 30 zł na allegro. Tyle, że pomogą ścisnąć
    > sprężynę, a ja muszę ją rozciągnąć.

    A nie da sie rozebrac ze szpilki i zalozyc odwrotnie lapy? Powaznie pytam,
    bo gdzies mialem taki fajny sciagacz do sprezyn i sie dalo.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 24. Data: 2009-07-24 19:39:51
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Marcin N pisze:

    > np. tak http://www.pronar.com.pl/katalog-old/img/produkty/t.
    101.jpg -
    > tylko troszkę w mniejszej wersji :-)
    >
    > Takie są do kupienia za 30 zł na allegro. Tyle, że pomogą ścisnąć
    > sprężynę, a ja muszę ją rozciągnąć.

    To sa czlowieku sciagacze do sprzezyn zawieszenia ! Tu mowa o malej
    sprezynce przy centralnej podnozce. Nie widzisz roznicy ??

    Do tworcy watku-pytacza:
    Zdejmij jak Ci ludzie radza cala stopke to sprezyna sama spadnie. Zas do
    zakladania upierdliwych sprezynek uzywa sie takiego cusia:

    http://img1.louis.de/shop/img450/10003991_910_01.JPG

    Albo po prostu dlugiego cienkiego srubokreta aczkolwiek to wymaga pewnej
    wprawy i nie zawsze da sie tak od razu.

  • 25. Data: 2009-07-24 19:57:55
    Od: "Sławek " <s...@N...gazeta.pl>

    Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Czy istnieją jakieś proste sposoby na zdjęcie sprężyn trzymających stopkę
    > centralną?
    > Potrzebne byłoby narzędzie rozciągające sprężyny albo jakiś garażowy sposób
    > na to.
    > Macie jakieś pomysły?

    A ja tak przewrotnie się zapytam: po co męczyć się ze ściąganiem i późniejszym
    montażem tego elementu jak można go pospawać kładąc po prostu motocykl na boku
    i zabezpieczając przed iskrami i innymi takimi?

  • 26. Data: 2009-07-25 08:11:32
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Sławek " <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > boku
    > i zabezpieczając przed iskrami i innymi takimi?

    Czy położenie na boku nie jest niebezpieczne dla akumulatora, albo innych
    "płynnych" elementów?
    Chętnie bym spróbował.

  • 27. Data: 2009-07-25 09:22:12
    Od: Ditron <d...@w...pl>

    On 25 Lip, 10:11, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Czy położenie na boku nie jest niebezpieczne dla akumulatora, albo innych
    > "płynnych" elementów?
    > Chętnie bym spróbował

    heh :)
    podobno akumulator jest nie tak trudno wymontowac...
    ale nie jestem pewien czy do tego sie tez motocykl na boku nie
    kładło..?

  • 28. Data: 2009-07-25 09:31:23
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Ditron" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
> [...]

    podobno akumulator jest nie tak trudno wymontowac...
    ale nie jestem pewien czy do tego sie tez motocykl na boku nie

    --------------------

    Czy na każde rzeczowe pytanie muszę otrzymać odpowiedź zawierającą ironiczne
    pytanie?

    Prosta rzecz, konkretne pytania a wątek pełen złośliwości. Skąd się to
    bierze?

  • 29. Data: 2009-07-25 09:36:51
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Marcin N wydusił z siebie te słowy:

> [...]
    > ironiczne pytanie?
    >
    > Prosta rzecz, konkretne pytania a wątek pełen złośliwości. Skąd się to

    a gdzie Ty to złośliwość widziales?

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 30. Data: 2009-07-25 09:42:39
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    heh :)
    podobno akumulator jest nie tak trudno wymontowac...
    ale nie jestem pewien czy do tego sie tez motocykl na boku nie
    kładło..?

    **
    no ale spawanie na motocyklu może chyba zaszkodzić elektryce ;/
    Ile to stopkę wykręcić ?! sprężyna sama wyleci ;]