  • Data: 2021-08-21 21:57:25
    Temat: Re: Jak zrobić test za pomocą PractRand?
    Od: "M.M." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Saturday, August 21, 2021 at 7:16:13 PM UTC+2, o...@g...com wrote:
    > A czy mój generator może być napisany w Pythonie? I czy pojedyncze wywołanie
    generatora ma dawać pojedynczy bit, czy może dawać np. liczbę 128-bitową zapisaną
    binarnie "01010101...11110101"? Jak bity zamienić na ascii?

    Zrozumiałem, że masz gotowy program (plik) co generuje ciąg zer i jedynek w formacie
    tekstowym
    (innymi słowy w formacie ASCII). Obojętnie skąd pochodzą te zera i jedynki -
    konwerter zadziała i
    w dodatku powinien zadziałać poprawnie, bo przeszedł jeden test. Program może być
    napisany w
    czymkolwiek, w Pythonie, w Javie, w C++, albo możesz odczytać do konwertera dane z
    pliku przy
    pomocy polecenia bash/shell:

    cat plik_tekstowy_zer_i_jedynek.txt | ./konwerter | ./tester

    Tylko plik musi być duży żeby to miało sens, np. cały duży dysk 1-100TB.

    Lepiej dać prosto z programu, bez zapisywania do pliku:

    ./Twój_program | ./konwerter | ./tester