  • Data: 2021-08-22 22:17:48
    Temat: Re: Jak zrobić test za pomocą PractRand?
    Od: "o...@g...com" <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem dlaczego, czy używasz komendy:
    > cat plik.bin | PractRand stdin
    > ?

    Tak:

    cat plik.data | konwerter.exe | RNG_test stdin

    > Powinno działać dla dowolnie dużych danych przy pomocy komendy:
    > Generator | Konwerter | Tester
    >
    > Ale jak Tester przestanie czytać po failach, to konwerter nie może pisać i robi
    abort.

    Możliwe, że tak jest. Tylko skąd te faile? Ostatni raz testuję mój program i mój
    plik. Jeżeli nie zda testów, napiszę inny prosty, sprawdzony generator.

    > Może spróbuj wersji która nie robi abort gdy nie może pisać:
    > https://github.com/mmarszik/01ToBin/blob/main/main.c
    pp

    Ok.

    > Nie wiem, ale powinno działać bez pośrednictwa pliku dyskowego. U mnie działa kilka

    > godzin i nie ma faili ani abortów. Może jakaś wersja PractRand nie kompiluje się
    poprawnie
    > jakimś kompilatorem, albo nie działa pod jakimś systemem?

    Jeżeli nawet plik znowu nie zda testów, spróbuję napisać inny, sprawdzony generator.
    Jeżeli on też nie zda, to coś jest nie tak z tym PractRand.

    > Jeśli generator liczb losowych jest dobry, a PractRand zgłasza faile, to może być
    spowodowane
    > ucinaniem zer wiodących - jeśli nie usunąłeś nadal tego problemu.

    To już rozwiązane, znaki nowych linii także.