  • Data: 2009-02-04 15:14:31
    Temat: Re: Jaka karta graficzna do funkcji Pivot
    Od: "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czołem,
    >
    > Mam monitor 24'' z funkcją pivot. Monitor działa w rozdziałce 1920x1200
    > po przekręceniu go o 90 stopni, robi się oczywiście 1200x1920. Monitor
    > jest podłączony do GF 8600 GT. Przy zwykłym ustawieniu, karta wyrabia
    > bez problemów, ale po przekręceniu monitora już trochę się męczy. Gdy
    > włączam jakiegoś okienka np firefox widać jak obraz rysuje się z
    > większych bloków od prawej strony monitora, wprawdzie dosyć szybko ale
    > jest to zauważalne. Wiedziałem, że moja karta może już nie być demonem
> [...]

    To nie wina karty.
    Obraz po obróceniu jest rysowany dokładnie tak samo czyli od prawej do lewej z
    góry na dół.
    Nie jest istotna synchronizacja. Felerem moze byc system/sterowniki bo normalnie
    rysowane okienka są rysowane "wzdłuż" pamięci a obrócone rysuje sie w
    nieciągłych obszarach. Zreszta cholera wie jak sobie te baze w Windowsie czy
    sterownikach czy GDI obrali.

    Zweryfikuj czy problem sie pojawia przy obróceniu ekranu czy po włączeniu opcji
    rysowania obrazu obróconego.

    Ja stawiam orzechy na feler w sterowniku karty graficznej lub w bibliotece
    rysującej grafike w systemie.

    --
    Lukasz Sczygiel