  • 11. Data: 2010-08-22 23:19:02
    Temat: Re: Jaka logika programowalna do małego projektu?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jerry1111" <j...@w...pl.pl.wp> wrote in message
    news:i4s6eb$ikr$1@news.onet.pl...
    > Aaa, znaczy Terasic to firma sprzedajaca plytki z Alterami.
    > A juz myslalem ze Pszemol cos nowego wynalazl ;-)

    Pszemol nie robi wynalazków tylko kombinuje jak
    tu sobie w czasie wyjazdu do Polski na 2 tygodnie
    jeszcze przy okazji zanurkować w Egipcie w Red Sea :-)

  • 12. Data: 2010-08-23 15:10:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "zbych" <a...@o...pl> wrote in message news:i4rd47$1abh$1@news.mm.pl...

    > Humorysta.

    DIP to nie, ale rodzina MAX7000A Altery (3V3) występuje w obudowie
    PLCC do której jest mnóstwo adapterów wchodzących w 300 milsowe
    płytki uniwersalne. http://www.technologicalarts.com/myfiles/t3.html
    Masz do wyboru takie CPLD jak 44 pinowy EPM7064AELC44 albo 84
    pinowy EPM7128AELC84. Ale to małe kostki i może być problem ze
    zmieszczeniem układu - warto jednak pamiętać że występują one w PLCC.

  • 13. Data: 2010-08-24 03:25:45
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 08/22/2010 02:19 PM, Sebastian Biały wrote:

    > Przyznaje, że wersja linuxowa mi pasuje. Ideałem było by coś bez gui,
    > kompilowane z palca, pisane w vhdl albo verilogu.

    Ostatnio widziałem też informacje ze Actel udostępnia darmowe
    oprogramowanie na linuksa. Małe kości maja w obudowach lutowalnych ręcznie.

    j.

  • 14. Data: 2010-08-24 12:10:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jacek Radzikowski" <j...@s...die.die.die.piranet.org> wrote in message

    > Ostatnio widziałem też informacje ze Actel udostępnia darmowe
    > oprogramowanie na linuksa.
    > Małe kości maja w obudowach lutowalnych ręcznie.

    Mi się bardziej podobają ich większe kostki SmartFusion...
    Masz CPU na pokładzie plus FPGA plus analogówka! :-)
    Nie mogę się już doczekać aż w firmie trafi się jakiś projekt
    który będzie pasował do takiego chipa bo chcę się nim pobawić :-)

  • 15. Data: 2010-08-24 12:58:30
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 08/24/2010 08:10 AM, Pszemol wrote:
> [...]

    > Nie mogę się już doczekać aż w firmie trafi się jakiś projekt
    > który będzie pasował do takiego chipa bo chcę się nim pobawić :-)

    Też o nich czytałem. Ale obudowę mają paskudna (przynajmniej do
    konstrukcji "domowych") :/

    j.

  • 16. Data: 2010-08-24 13:45:30
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 24.08.2010 14:58, schrieb Jacek Radzikowski:

    > Też o nich czytałem. Ale obudowę mają paskudna (przynajmniej do
    > konstrukcji "domowych") :/

    fine pitch bga. Grrrrpfffffff, zgiń, przepadnij maro!!

    Waldek