    From: Jędrzej Dudkiewicz <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Jaki automat dla wyrażeń regularnych z bactrackigiem?
    Date: Tue, 23 Mar 2010 20:55:02 +0100

    Wojciech Muła pisze:

    > Nic podobnego, \1 może być dowolnym ciągiem. Nie wiesz, ile będziesz
    > potrzebował zarezerwować.

    Oczywiście, że nie może być dowolnym ciągiem, musi być ciągiem, który
    już a) znalazłeś, oraz b) zapamiętałeś - forma nieistotna. W końcu
    jeżeli używasz nawiasów (tych wyznaczających ciąg do
    backreference'owania, że się wyrażę), to wynik przypasowania musi być
    zapamiętany.

    Kiedy pisałem "zarezerwować miejsce na dodatkowe stany", nie miałem na
    myśli konkretnej liczby stanów, miałem na myśli raczej dwa stany, między
    które wejdzie jeszcze cały dodatkowy ciąg znaków.

    Myślę, że lista, kolejka i mapa :)

    JD