    From: <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Jaki dekoder SAT kupić?
    Date: Tue, 29 Jan 2013 09:58:26 +0100

    Użytkownik "Xian Mi Mao" napisał w wiadomości grup
    g2000yqm.googlegroups.com...

    Prawda wygląda tak, że te od operatora to słabiutkie sprzęty o słabej
    jakości obrazu i strasznie ograniczonej funkcjonalności.
    Próbowałeś przełączać kanały w tunerzez Polsatu? Przecież to parodia!
    SAME wskakują tam jakieś reklamowe kanały pomiędzy te dobrane przez
    ciebie, nie możesz ich wywalić i nie wiesz gdzie ci się wtrącą
    pomiędzy które (te twojego wyboru)!

    To żadna tam awaria ani błąd programu, lecz celowo ustawione i
    zaprojektowane żeby użytkownik przypadkiem nie zobaczył tego na co ma
    ochotę w danym momencie!

    Jak kupisz tuner z gwarancją to też spoko z jego kondyncją techniczną,
    i masz pełną kontrolę, bez porównania.

    Stephanos:
    Kto by nie chciał takiego sprzętu od Operatora, który cenowo byłby
    przystępny, natomiast funkcjonalnie byłby tego rodzaju odbiornikiem, jak te,
    których koszty są, przykładowo, powyżej 1300zł?
    Kto by nie chciał mieć w cenie Fergusona, ale w jakości /np./ Topfielda,
    Dreamboxa, Vu--Ultimo...?

    A czy inaczej jest ze sprzętem na umowy abonenckie w ramach telefonii
    komórkowej czy stacjonarnej?
    Raczej ten oferowany sprzęt - typu: laptopy, rutery, telefony stacjonarne -
    to nie taki klasy wysokiej; raczej nie. Mam Znajomego, który jawnie to
    skonstatował, gdy przedłożyłem Mu, jakiego rodzaju sprzęt jest w ofercie i
    na jakich warunkach.
    Tylko Ktoś ufnie naiwny powie, iż jest pięknie i wspaniale.

    Stephanos