  • Data: 2022-04-18 22:42:56
    Temat: Re: Jaki gwint na statyw w aparacie?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-04-18 o 22:30, Uncle Pete pisze:

    > OT: czy Panowie zauważyliście, kiedy został utworzony ten wątek? Mimo to
    > dyskusja była bardzo pouczająca.

    Najciekawsze są takie odkopane.

    Teraz jak przeglądam dokładniej te strony o gwintach, to wszędzie
    widzę: "Częstym błędem podczas doboru gwintów jest np. mylenie gwintów
    Rurowych Whitwortha G (dla przykładu średnica zewnętrzna G 1" = 33,25
    mm) z gwintami Calowymi Whitwortha - BSW (średnica zewnętrzna BSW 1" =
    25,40 mm)"
    i to właśnie miało miejsce.
    I tak się zastanawiam jak to się stało, że robiąc od czasu do czasu te
    gwinty
    zawodowo jeszcze do tej pory nie miałem jakiegoś problemu?