    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Jaki model w Cyfra+ ???
    Date: Sat, 14 Nov 2009 10:37:17 +0100

    Użytkownik "Nix" <videoart1@___WYTNIJ__WYTNIJ___wp.pl> napisał w wiadomości
    news:

    > A skąd wiesz że trzeba brać pakiet komfortowy i HBO akurat?

    No dobra, w cenie (średnio przez dwa lata poniżej 90 zł, odliczając wartość
    telewizora ok. 50 zł) masz jeszcze gratisowe kanały HD, Filmboxy, usługę
    Multiroom i dekoder HD (bez pvr) na cały okres umowy.
    To już wygląda zdecydowanie korzystniej.
    Do tego stopnia że się skusiłem i podpisałem nową umowę, trzeba się raczej
    spieszyć bo te tv idą jak ciepłe bułeczki ponoć.
    Na szczęściej mogę jeszcze wypowiedzieć poprzednią umowę bez kar.