  • Data: 2009-06-28 17:51:48
    Temat: Re: Jaki szybki procesor NIE do gier, grafiki 3d
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

    Proces "Leszek K." <l...@n...pl> zwrócił błąd:

    > No to tu akurat wszystkie znane mi (i niw starsze niż powiedzmy 2 lata)
    > programy wykorzystują co najmniej 4 rdzenie (jak z większą ilością nie
    > jestem w stanie sprawdzić).

    Dokładnie, jaki współczesny program do kamery FullHD nie będzie miał
    zysku z czterech rdzeni? Ja zmieniłem e8500 na q9650 właśnie głównie z
    tego powodu - i mimo że dwa rdzenie podkręconego e8500 miały odrobinę
    wyższe taktowanie niż cztery rdzenie podkręconego q9650 to na tym drugim
    jest zauważalna poprawa (sony vegas i vista x64). Nawet w konwerterach
    które nie w pełni wykorzystują swa rdzenie jest poprawa, pewnie dlatego
    że więcej zostaje dla systemu.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8