  • 1. Data: 2009-06-25 20:37:08
    Temat: Jaki szybki procesor NIE do gier, grafiki 3d
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Hej
    Poczytałem sobie porównanie procesorów i przoduja procesory 4. rdzeniowe,
    ale też większość testów to testy gier i programów 3D.
    Mi natomiast chodzi o możliwie najszybszy (do 600 zł) procesor do obsługi
    "normalnych" programów, które nie były pisane dla procesorów
    wielordzeniowych (a takich ciągle jest mnóstwo).
    W związku z tym myślę, że nie ma sensu brać 4 rdzeni, ale 2, byle szybkie,
    np. takie coś:
    http://www.ceneo.pl/869328
    Co sądzicie?

    lamer

  • 2. Data: 2009-06-26 05:31:23
    Temat: Re: Jaki szybki procesor NIE do gier, grafiki 3d
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    lamer napisał(a):

    > W związku z tym myślę, że nie ma sensu brać 4 rdzeni, ale 2, byle szybkie,
    > np. takie coś:

    Np E8400, E8600 etc.

    j.

  • 3. Data: 2009-06-26 05:37:17
    Od: Lisciasty <l...@g...com>

    On 25 Cze, 22:37, "lamer" <l...@p...pl> wrote:

    > np. takie coś:http://www.ceneo.pl/869328
    > Co sądzicie?

    Szkoda kasy.
    Poszukaj takiego athlona z końcówką "e" ja ten tutaj np:

    http://www.proline.com.pl/sklep.php?prodid=AMD+X2+50
    50E+AM2+B

    Obniżony pobór mocy więc montujesz sensowne chłodzenie
    i masz ciszę. A wydajność... pracowałem na czymś takim
    i żadnego dyskomfortu nie odczułem.
    Napisz do czego ma być ten komp. Bo jak do pisania,
    autocada, filmów, corela i czasem jakiejś gierki strategicznej
    to ten procek wystarczy z 300% zapasem ;)

    Pzdr.
    L.

  • 4. Data: 2009-06-26 05:42:15
    Od: "gosmo" <d...@f...pl>

    > Np E8400, E8600 etc.

    E8600 do 600zł, gdzie? Ja biorę ;) E8400 za min. 650zł się kupi, może ktoś
    sprzeda za 600.

  • 5. Data: 2009-06-26 07:47:02
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
> [...]

    >autocada, filmów, corela i czasem jakiejś gierki strategicznej
    >to ten procek wystarczy z 300% zapasem ;)

    Nie musi być ani cichy ani energooszczędny.
    Mam Semprona 2800 i jest wooolny. Chcę czegoś znacznie szybszego- tak ze 4
    razy minimum.
    Czasem zdarza mi się film zgrać z kamery (Full HD) i go przekonwertować do
    innego formatu. Na Sempronie to trwa i trwa.
    Poza tym jakieś Visual Studio czy inne Delphi, gdzie kompilacja też trochę
    trwa.
    Na Sempronie działa mi wszystko to, co ma działać, tylko szkoda mi czasu.
    Może jednak lepiej wziąć te 4 rdzenie...

    lamer

  • 6. Data: 2009-06-26 08:11:11
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    gosmo napisał(a):

    > E8600 do 600zł, gdzie? Ja biorę ;) E8400 za min. 650zł się kupi, może ktoś
    > sprzeda za 600.

    E8400 kupisz w UK za ok 110-120 funtow. Jeszcze taniej wyjdzie prywatny
    import zza Oceanu (na ebayu za ok 150-180 usd, a za ok 210 widziałem
    E8600) albo zakup uzywanego od kogos kto nagle zachorowal na 4 rdzenie
    etc ;)

    j.

  • 7. Data: 2009-06-26 08:12:21
    Od: Marx <M...@n...com>

    Moze kup e5200 i podkrec? 3,5GHz powinienes osiagnac z palcem w nosie.
    Chlodzenie za ok 100zl kupisz (np karakorum), wirtualizacji nie
    potrzebujesz. Tez myslalem nad tym czy nie zmienic mojego e2600, ale
    puscilem go na 2,5GHz i na razie wystarcza
    Wydasz w sumie jakies 400zl, te 200zl zainwestuj w szybszy dysk.
    Marx

  • 8. Data: 2009-06-26 10:52:07
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    lamer pisze:
> [...]

    > Na Sempronie działa mi wszystko to, co ma działać, tylko szkoda mi czasu.
    > Może jednak lepiej wziąć te 4 rdzenie...

    Witam
    Bierz to
    http://www.allegro.pl/item671990423_intel_core_2_qua
    d_q8200_4mb_najtanszy_na_allegro.html
    Bije wszystkie 8400,7400 i wiele innych, jest zimny i można go ładnie
    podkręcać.Nie musi być z tej aukcji, to tylko przykład.
    Zresztą sprawdż tu http://benchit.pl/procesory/porownanie/usun/204
    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2009-06-26 13:38:51
    Od: "gosmo" <d...@f...pl>

> [...]
    > import zza Oceanu (na ebayu za ok 150-180 usd, a za ok 210 widziałem
    > E8600) albo zakup uzywanego od kogos kto nagle zachorowal na 4 rdzenie

    To E8400 wychodzi niewiele taniej niż w polse, właściwie to z kosztami
    przesyłki tyle co w polsce. To E8600 za jakieś 960zł.

  • 10. Data: 2009-06-26 14:01:15
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Użytkownik "Dawid" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >Bije wszystkie 8400,7400 i wiele innych, jest zimny i można go ładnie
    >podkręcać.Nie musi być z tej aukcji, to tylko przykład.

    No, ladny. A jakby wziac Q9550 i podkrecic troche? Troche ponad te 600 zl
    wyjdzie, ale moze warto?

    lamer