  • 1. Data: 2013-06-15 01:47:05
    Temat: Jakie auto służbowe
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    Pytanie w stylu co wybrać.

    Takie ogólne informacje brzegowe:
    - auto NOWE najlepiej z długa gwarancją
    - przebiegi ca 25000 km rocznie głównie trasy
    - różne osoby będą jeździły (normalni, kompletne cipy i rzeźnicy)
    - raczej benzyna
    - na pewno nie włoskie, nie japońskie i nie francuskie
    - nie fabia
    - ma być ekonomiczne, ale bez przesady
    - ma w miarę jechać (minimum 120KM)

    zastanawiam się, czy Astra IV czy nowy focus, chyba ze mnie ktoś
    przekona, że jakaś toyota.

  • 2. Data: 2013-06-15 03:49:08
    Temat: Re: Jakie auto służbowe
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-06-15 01:47, m...@i...pl pisze:

    > zastanawiam się, czy Astra IV czy nowy focus, chyba ze mnie ktoś
    > przekona, że jakaś toyota.

    A cena ?
    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 3. Data: 2013-06-15 03:51:27
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > A cena ?

    P.S.
    Słowo "służbowe" nie definiuje charakteru "służby" ... np: ma
    dowieźć jak największą liczbę ziemniaków z pkt A do pkt B, czy
    zadaniem ma być komfortowe wożenie pracowników z pkt A do pkt B?

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 4. Data: 2013-06-15 08:44:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > - ma być ekonomiczne, ale bez przesady
    > - ma w miarę jechać (minimum 120KM)
    >
    > zastanawiam się, czy Astra IV czy nowy focus, chyba ze mnie ktoś

    Która z nich ma długą gwarancję?
    Bo z tymi parametrami, to tylko kilka firm się w ogóle łapie.

    Pomyśl o Loganie z przedłużoną gwarancją. ;-)

  • 5. Data: 2013-06-15 21:54:32
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

> [...]
    > - ma być ekonomiczne, ale bez przesady
    > - ma w miarę jechać (minimum 120KM)
    >
    > zastanawiam się, czy Astra IV czy nowy focus, chyba ze mnie ktoś

    Kia Cee'd?