-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!1.eu.feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!
peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!feeder.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!p
osting.tweaknews.nl!fx20.ams1.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
Subject: Re: Jakie są skutki odsunięcia osi kół zębatych?
References: <5c540079$0$486$65785112@news.neostrada.pl>
<q2U4E.189171$jR1.170604@fx08.ams1>
<1pxbzoudhszit.mdwcxd73dxhh$.dlg@40tude.net>
<bXU4E.211476$_W1.56080@fx19.ams1>
<h...@4...net>
<rjW4E.103426$hT1.62980@fx05.ams1>
<6vz84c12kp2e.1nqdbnb3vtsdp$.dlg@40tude.net>
<yjY4E.372833$UB1.362155@fx06.ams1>
<5c5462ec$0$479$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: slrn/1.0.3 (Linux)
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 30
Message-ID: <L%35E.186591$ON1.90907@fx20.ams1>
X-Complaints-To: a...@t...nl
NNTP-Posting-Date: Fri, 01 Feb 2019 22:47:07 UTC
Organization: Tweaknews
Date: Fri, 01 Feb 2019 22:47:07 GMT
X-Received-Bytes: 2409
X-Received-Body-CRC: 332159099
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:42121
[ ukryj nagłówki ]On 2019-02-01, WM <c...@p...onet.pl> wrote:
> W dniu 2019-02-01 o 15:02, Marcin Debowski pisze:
>> On 2019-02-01, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
>>> Dnia Fri, 01 Feb 2019 11:45:27 GMT, Marcin Debowski napisał(a):
>>>> On 2019-02-01, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
>>>>> Dnia Fri, 01 Feb 2019 10:11:19 GMT, Marcin Debowski napisał(a):
>>>>>> On 2019-02-01, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
>>>>>> No napisałem, że o kąt. Porównaj np taki skrajny przypadek gdy dwa
>>>>>> włókna są skręcane w stosunku do liny pod kątem np 20 deg a trzecie 80
>>>>>> deg.
>>>>>
>>>>> No ale jak chcesz to osiagnac, skoro kazde wlokno obraca sie o tyle
>>>>> samo obrotow ?
>>>>
>>>> Jak kolo ma np 10 m srednicy i jedna zębatka jest na obwodzie a dwie
>>>> blisko osi
>>> No to te dwa nie beda napedzane :-)
>> Można dać taką samą drabinkę na osi jak jest na obwodzie i już napęd
>> będzie :)
> Jeszcze kierunek obrotów musi być zgodny.
Dlaczego? Mogłoby to zmniejszyć tendencję do samorozplątywania się
takiej liny.
Nb. wystarczy dać tę drabinkę na obwodzie wewnętrznego koła, pierscien z
korbką na zewnątrz tego koła, te 3 planarne zębatki w tym pierścieniu i
już mamy 2 w jednym, skręcnie sznurków z dalszym ich skręcaniem w linę.
--
Marcin
Następne wpisy z tego wątku
- 02.02.19 12:32 WM
- 02.02.19 15:56 Robert Wańkowski
- 02.02.19 17:29 WM
- 03.02.19 02:04 Marcin Debowski
- 03.02.19 10:15 WM
- 03.02.19 12:54 Robert Tomasik
- 03.02.19 20:37 WM
- 03.02.19 23:34 J.F.
- 04.02.19 00:54 WM
- 04.02.19 09:27 robot
- 04.02.19 10:40 WM
- 04.02.19 12:09 robot
- 04.02.19 21:09 Robert Tomasik
- 05.02.19 00:29 WM
Najnowsze wątki z tej grupy
- Genialna toaleta Urobot, automatycznie badająca mocz i kał z Taiwanu
- Re: Co roku przez turbiny wiatrowe ginie nawet półmiliona ptaków
- Re: Co roku przez turbiny wiatrowe ginie nawet półmiliona ptaków
- Re: Ząbki się spaliły jak wiejskie, drewniane stodoły sprzed 50 lat
- Kup szybko nową ładowarkę do smartfona
- Trybik
- Re: W USA już miliony mieszkają w swoich samochodach
- Nowa tarcza do telefonu
- Spotkania z Ariane De Rotschild, szefową Iluminatów, Księżniczką Hiszpanii Leonor
- Upadłość i zwolnienia [w Diorze, która była pol prod. głośników - przyp. JMJ]
- Re: Recykling akumulatorów
- Martwy satelita nadał sygnał po dziesięcioleciach
- Re: Elon właśnie gada, że za rok będzie 1.000.000 autonomicznych samochodów w Ameryce
- Re: Auto miało pozostać na wstecznym biegu zwłączonym silnikiem. Kiedy kobieta ponownie wsiadła do pojazdu, mogło dojść do tragicznej pomyłki - zamiast wcisnąć hamulec, niefortunnie nacisnęła pedał gazu.
- Re: Auto miało pozostać na wstecznym biegu zwłączonym silnikiem. Kiedy kobieta ponownie wsiadła do pojazdu, mogło dojść do tragicznej pomyłki - zamiast wcisnąć hamulec, niefortunnie nacisnęła pedał gazu.
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=