    From: Waldek <m...@a...nie.dam>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jakie to złacze ?
    Date: Tue, 5 Jan 2021 17:16:39 +0100

    W dniu 2021-01-05 o 01:53, J.F. pisze:

    > Filmu nie ogladales.

    > https://www.youtube.com/watch?v=rFxa0ZOBSTw

    Na tym filmiku to siakiś dość badziewny sprzęt testują.
    Ten nabyty jest ciut bardziej solidny i "firmowy", a firma
    z której mam już i inne sprzęty raczej zbyt mocno nie nagina rzeczywistości.

    Specyfikacja mówi o rozruchu 4,5L benzyny lub 3l diesla
    Na testowych filmikach podłaczają PB bezpośrednio do kabli bez aku
    - normalnie powinien być dopięty równolegle do aku na czas rozruchu

    W moim modelu na kablu+ wisi elektronika zabezpieczajaca
    przed odwrotnym podłaczeniem lub zwarciem
    Po prawidłowym podłaczeniu do aku sygalizuje LED ze mozna odpalać
    A gdyby aku całkiem zdechł - jest przycisk force power
    i wówczas przez 30sek pakiet jest podłaczony bez kontroli baterii auta
    - po 30 sek układ się blokuje aby pewnie nie zjarać LiPo termicznie

    Nie testowałem jeszcze w swoim aucie bo baterie mam dobrą
    ale jestem jakoś spokojny że w razie potrzeby da radę ;)
    Póki co chce wykorzystać jako podtrzymanie elektroniki w aucie
    na czas ładowania aku poza autem.
    Ustawianie wszystkiego ponownie wraz z parowaniem telefonów jest ciut
    upierdliwe ....

    Pozdro