eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmJakiś nowy smartphone z WM i tylko numeryczną klawiaturą? (albo przekonajcie mnie do dotykowców:-) › Re: Jakiś nowy smartphone z WM i tylko numeryczną klawiaturą? (albo przekonajcie mnie do dotykowców:-)
  • Data: 2009-04-30 19:22:41
    Temat: Re: Jakiś nowy smartphone z WM i tylko numeryczną klawiaturą? (albo przekonajcie mnie do dotykowców:-)
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeremiasz pisze:

    > przypadku tak nie do końca jest to odpowiednie. To tak bardziej dla biznesu
    > model moim zdaniem, że do akrówki możesz go wrzucić albo do dużej kieszeni w
    > marynarce.

    Ja to rozwiązałem trochę inaczej.
    W ziemie faktycznie noszę go w kieszeni płaszcza, a na lato kupiłem
    sobie kaburę do paska. Wbrew pozorom bardzo wygodne rozwiązanie -
    wyjmuje się go o wiele sprawniej niż z kieszeni jeansów. No i jeszcze
    jedna zaleta - mimo wszystko w lecie się pocimy i nasz telefon, trzymany
    blisko ciała przez tych kilka miesięcy musi przyjąć sporo wilgoci...

    Zresztą i600 może i jest szerszy niż taka Nokia E51, ale przecież dużo
    węższy niż E61. ;) Poza tym jest cieniuteńki, lekki i bardzo poręczny. :)